Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Golin proslavio deveti rođendan!

Agencija za integrisane komunikacije Golin Beograd, koja od 2016. godine posluje u sastavu Interpublic grupe (IPG), obeležila je devet godina uspešnog rada na srpskom tržištu, od kojih je prvih osam poslovala pod imenom Ruskin & Hunt.

Golin je agencija koja u osnovi pruža usluge PR-a, digitala i kreiranja contenta, a na tržištu jugoistočne Evrope prvi je počeo sa primenom inovativnog integrisanog modela G4. U okviru tog modela, pojedinci specijalizovani za različite oblasti koriste inovativne alate kao to su The Performance Report, The Bridge i The Relevance Fingerprint, kako bi pokrenuli promene, planirali i sproveli značajne kampanje.

Tokom devetogodišnjeg rada, agencija je najpre kao Ruskin & Hunt, a zatim i kao Golin Beograd, osvajala brojna priznanja za svoje projekte. Najviše puta nagrađivana je za kampanju pod nazivom „Društvo, ko vozi kući?“, koja je realizovana u saradnji sa kompanijom HEINEKEN Srbija, a za koju je dobila prestižno priznanje i od Golin grupe, osvojivši drugo mesto među projektima iz svih pedeset kancelarija.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!