Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

FMCG Summit 24. novembra u Beogradu!

InStore magazin 24. novembra organizuje regionalni FMCG Summit, koji se ove godine po treći put održava u Beogradu.

„I ove godine smo se potrudili da ispratimo najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, aktuelne trendove u FMCG industriji, ali i da zavirimo u budućnost, i da vidimo koje su to promene na vidiku“, kažu organizatori.

U kreiranje programa uključili smo važne igrače iz FMCG sektora u regionu. Zajedno smo definisali teme koje će biti posebno važne u narednom periodu, a na koje će se, kroz prezentacije, osvrnuti 13 vrhunskih govornika i 4 učesnika okruglog stola.

Ključne teme:

  • potrošač kao centar poslovanja
  • definicija prodajne strategije
  • strateško planiranje asortimana
  • aktuelni trendovi u FMCG industriji
  • tradicionalna trgovina u fokusu

Neki od govornika su:

  • Vojin Starčević, predsednik, Unisol grupa
  • Marijana Agić Molnar, direktor Gfk, Srbija
  • Marijana Kristić, direktor sektora BI i CRM, Mercator-S
  • Cveta Jović, Target Group Manager, Bakery Metro Cash & Carry d.o.o. Beograd
  • Dragan Vojvodić, CEO Sandler Training
  • Ivan Grujović, Senior Sales Executive at SAP Hybris South East Europe
  • John Kyritsis, generalni direktor, Delhaize Serbia
  • Aleksanda Simić, Retailer Services Executive, Nielsen Srbija
  • Filip Luneski, On Trade & Category Manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors
  • Aleš Mozetič, predsednik Uprave, Don Don
  • Jon Wright, Europe Middle East & Africa Region Manager, IGD Velika Britanija
  • Marija Gardžić, direktor sektora za ljudske resurse, PTP DIS
  • Dejan Radosavljević, direktor istraživanja, Ipsos

Učesnici okruglog stola:

  • Dragomir Kostić, generalni direktor, Atlantic Brands
  • Andrey Dvoychenkov, generalni direktor, Nielsen Adriatics
  • Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor, Gomex

Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.fmcg-summit.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!