REGION – Svetom je proteklih nedelja zavladala Pokémanija, a u potragu za Pokémonima bacilli su se i stari i mladi. Ta sveopšta pomama bila je struja za neverovatni marketinški potencijal i izvrsna prilika za realtime marketing, a prepoznali su je i u Hrvatskoj.
Samo pet dana nakon izlaska igrice iskoristile su je Drap i Hrvatska poštanska banka. Na Facebook stranici “Moj pun novčanik” osvanuo je video u kojem Hrvatko u svom prepoznatljivom stilu poziva sve lovce na Pokémone u poslovnicu pored koje se nalazi Pokéstop, a HPB se “lure modulima” pobrinuo da koncentracija Pokémona bude vrlo visoka.
Da su Pokémoni pravi “game changer” u industriji, objasnio je Davor Runje: “Ovakvo viralno širenje još nismo videli i pitam se kakvu nam budućnost predviđa. Facebook se izuzetno brzo proširio i trebalo mu je deset meseci za prvih milion korisnika, a Instagram je sakupio milion korisnika u samo dva i po meseca. Pokemon GO već je treći dan imao više od 20 miliona korisnika samo u SAD-u i postao najpopularnija igra svih vremena, a tek je krenuo njegov eksplozivni rast. U sledećih nekoliko dana prešao je popularnu dating aplikaciju Tinder i nakon toga i Twitter po broju dnevno aktivnih korisnika. Facebook je, naravno, i dalje popularniji po broju korisnika, ali Pokémon GO prešao ga je po prosečnom vremenu na aplikaciji i kad pogledamo ove brojeve, jasno je da nešto slično još nismo videli.”
Iako je teško govoriti o konkretnim rezultatima ove aktivacije, cilj je bio približiti HPB mlađoj populaciji, što je u u skladu s digitalnom transformacijom njihovog poslovanja. Digitalni marketing odavno se ne svodi samo na prisutnost na društvenim mrežama. Potrebno je pratiti najnovije trendove, testirati nove opcije popularnih servisa i dodati sopstvenu dozu inovativnosti.
Izvor: HURA