Na devetom izdanju Weekend Media festivala, koji se održava od 22. do 25. septembra biće puno zanimljivih, novih tema i govornika koji će svakako svojom pojavom zaintrigirati pažnju brojnih posetilaca koji se očekuju u staroj fabrici duvana u Rovinju.
Među njima je i čovek koji govori o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije. On je Lazar Džamić, ikona novinarskih i business krugova, ali i svestrani umetnik koga je teško opisati u nekoliko rečenica. Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnista u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a pre svega neposredna i topla osoba od koje može puno da se nauči. Upravo svoja iskustva i ideje podeliće ove jeseni sa gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Lazar ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo, a njegov zanimljiv životni put vodio ga je preko Beograda do Londona gde danas stvara digitalne strategije za vodeće svetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih. Posljednjih nekoliko godina sarađivao je i sa vodećim svetskim i britanskim brandovima na projektima koji su obuhvaćali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija. Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Upravo sve to govori da će se za ovo predavanje tražiti mesto više jer radi se o vrlo svestranom profesionalcu.
Kao konsultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dve godine pisao za Novi magazin spojenih pod zajedničkim nazivom Čaj od šljiva. U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Drugi Lazarova knjiga je o stripu Alan Fordu i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ.