U toku su prijave za projekat Bloggers Network Adria, koji već treću godinu zaredom sprovodi kompanija Coca-Cola kako bi pomogla blogerima iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije u njihovoj profesionalizaciji, odnosno omogućila im da svoj hobi pretvore u posao.
Reč je o društveno odgovornom projektu koji se od 2013. godine sprovodi u cilju podizanja svesti o mogućnostima oglašavanja na blogovima, podsticanja konkurentnosti tržišta blogova i pružanja finansijske sigurnosti blogerima kako bi od sadržaja koji stvaraju mogli da zarađuju.
„Projekat Bloggers Network Adria platforma je za saradnju sa važnom i rastućom zajednicom blogera na ovome području, pa nam je izuzetno drago što im možemo pomoći u njihovoj profesionalizaciji i razvoju. Projekat ujedno osvešćuje poslovnu zajednicu o velikom potencijalu kreativne saradnje i dvosmerne komunikacije sa blogerima na brojnim područjima„, istakla je Ana Kljaić, direktorka komunikacija i odnosa sa javnošću kompanije Coca-Cola Company za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju i Bugarsku.
Imena 9 pobednika ovogodišnjega konkursa biće poznata krajem marta, a ovogodišnje izdanje projekta okupiće isključivo učesnike čiji blogovi obrađuju teme aktivnog života, programa podrške mladima, zaštite životne sredine i prenošenja poruke o određenoj robnoj marki potrošačima. Uz to, za razliku od prethodnih godina, Coca-Colin sistem ove godine želi da istakne i važnost stvaranja videosadržaja i da podstakne blogere koji uz blog imaju aktivan i video kanal na YouTube-u da se prijave na konkurs. Kriterijumi odabira su kvalitet sadržaja, koju će ocenjivati komisija sastavljena od dosadašnjih učesnika i predstavnika Coca-Cola sistema te osobine blogera, koje se ocenjuju u odnosu na njihov dosadašnji angažman na blogu i društvenim mrežama. Odabrani blogeri u sklopu svog angažmana će trebati jednom mesečno u svojim tekstovima da poprate prethodno dogovorenu temu, uspostave kvalitetnu saradnju sa ostalim učesnicima projekta, odazovu se na različite događaje u organizaciji Coca-Cola te na svojim blogovima jasno navedu da učestvuju u projektu mestom posebnog banera i dodatne rečenice na kraju svakog sponzorisanog teksta. Učešće u projektu doneće im višestruke koristi – veću vidljivost blogova putem Coca-Cola promocije njihovih tekstova, poboljšanje kvaliteta sadržaja zahvaljujući saradnji sa drugim blogerima u projektu i praćenju efekata pojedinih tekstova na sveukupnu vidljivost, sticanje iskustva za moguću saradnju sa drugim kompanijama te mesečnu novčanu naknadu u skladu sa prosečnom platom države iz koje dolazi bloger.
Konkurs traje do 15 marta 2016. godine, a zainteresovani blogeri mogu da se prijave putem obrasca za prijavu koji se može ispuniti na internet stranici www.bloggersnetwork.org ili objavom linka na tekst objavljen na blogu na svojim profilima na Twitter-u ili Facebook-u uz hashtag #CCBNA .