Agencija M2Communications održaće na forumu IZAZOV 2016 radionicu „Brand Experience or a Bad Experience“ posvećenu analizi i dekonstrukciji pojma „brand experience“.
Tokom radionice, izazvaće maštu, kreativno i strateško promišljanje, a ideja je da zajednički dođemo do ideja i odgovora na određena pitanja vezana za ovu oblast.
Razgovaraće se o tome koliko je ovaj pravac komunikacije kompleksan, koliko različit od uobičajenog razumevanja organizacije događaja, direktnog marketinga i „live“ komunikacija kao sastavnih delova komunikacionog miksa. Šta je bilo nekada, kakav je aktuelni trenutak i kakvi nas izazovi očekuju u budućnosti?
Tokom radionice saznažete:
- Kako percipiramo pojam ”brand experience” i koliko je značajan kao deo marketing plana?
- Event management: organizacija događaja ili kreiranje doživljaja?
- Šta je to BTL? Ima li smisao i postoji li uopšte?
- Šta determiniše kvalitet i šta je sve utkano u tanku liniju koja odvaja dobro od lošeg iskustva?
- Tri deonice na putu ka uspehu i željenom rezultatu: kreativno promišljanje, konceptualizacija, produkcija.
Više informacima o agenciji pronađite na sajtu http://www.m2c.rs/