today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sada možete kupovati i dok čekate gradski prevoz!

Barijere između stvarnog i virtuelnog sveta postaju sve manje. U prilog tome svedoče virtuelni rafovi prodavnica koji su ovih dana osvanuli na stanicama gradskog prevoza u Beogradu i Novom Sadu. To su prava prodajna mesta, gde možete da obavite kupovinu, kao da ste u prodavnici ili tržnom centru. Potrebna vam je samo besplatna Elakolije aplikacija.

Na ovaj inovativni korak prodaje proizvoda virtuelnim putem odlučio se lider u onlajn trgovini u Srbiji, Univerexport, u saradnji sa nekoliko vodećih kompanija na našem tržištu (Beiersdorf, Coca Cola, Henkel…) želevši da potrošačima u Srbiji ponudi ugođaj kupovine kakav samo može da se iskusi u pojedinim stranim metropolama.

Virtuelna prodavnica potrošaču omogućava da proizvod kupi putem mobilnog telefona, sa brzom isporukom na kućnu adresu. Kada potrošač nije u prilici da ode u nabavku ili želi maksimalno da se rastereti te obaveze, kupovinu može da obavi putem Elakoliije virtual shopa na putu od posla do kuće, u šetnji ili gradskom prevozu. Po atraktivnim cenama i uz jednostavan mehanizam, omiljeni brendovi potrošača lako i brzo stižu na kućnu adresu. Potrebno je da mobilnim telefonom skenirate QR kod ili preko Google Play Store-a preuzmete aplikaciju Elakolije i nastavite da punite korpu omiljenim brendovima, koja ubrzo zatim stiže na adresu potrošača. Plaćanje se vrši prilikom dostave, a “radno vreme” virtualne prodavnice neograničeno.

Usluge virtuelne kupovine su do pre nekoliko godina bile rezervisane za stanovnike Kine i Koreje kao zemalja sa najvećim brojem korisnika usluga e-trgovine i ujedno njihovim najvećim rastom. Danas se većina velikih trgvinskih lanaca širom sveta i najvećih proizvodjača robe široke potrošnje utrkuju da svojim kupcima omoguće što bržu i jednostavniju kupovinu, bukvalno im servirajući proizode na svakom koraku, virtuelnim putem.

Izvor: B92

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!