Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kupci obazriviji, istražuju pre kupovine!

SVET – „U Brazilu su kupci najdetaljniji u istraživanjima pre same kupovine. Na razvijenijim tržištima, kao što su Velika Britanija i SAD, što više potrošači istražuju na internetu, to posećuju manje različitih prodavnica“, rekao je Teodor Jakobucio, potpredsednik Global Insights odeljenja kompanije MasterCard.

Kupci, po tom istraživanju u kome je učestvovalo više hiljada potrošača širom sveta, smatraju da su bolje informisani nego ranije i žele višu vrednost prilikom kupovine. Iako prodaja u radnjama i dalje ima udeo od 90 odsto ukupne prodaje, istraživanje je pokazalo da su današnji kupci više fokusirani i da kupuju u manjem broju specijalizovanih prodavnica.

„Razumeti potrebe današnjih kupaca je ključ uspeha za trgovce. Ipak, kupci konstantno ističu kao negativan aspekt, nerazumevanje njihovih potreba od strane trgovaca“, rekao je Metju Lori, viši potpredsednik ogranka kompanije MasterCard za savetodavne usluge pri kupovini. On je dodao da rešenje ipak postoji i da se krije u analiziranju i odgovaranju na potrebe kupaca prateći njihov put kupovine.

Izveštaj je pokazao i da 80 odsto kupaca koristi različite tehnologije prilikom kupovine, kao što je proveravanje cena na pametnim telefonima, servisa za online kupovinu i dostavu, kao i tehnoloških rešenja u prodavnicama kako bi saznali više o proizvodu.

Kupci preferiraju fizičke prodavnice zbog bolje usluge i efikasnosti kupovine, i to je možda i razlog za stagnaciju u rastu e-trgovine u ukupnoj prodaji u maloprodajnom sektoru koja iznosi 7,5 odsto na globalnom nivou. Današnji kupac, kako se navodi u saopštenju, zna šta želi.

Najveća frustracija u kupovini je, kako je istaklo 73 odsto ispitanih, kada stvari nisu dostupne u prodavnicama, što naglašava važnost dobrih upravljanja zalihama u maloprodaji. Kupci su, kako se navodi, pametniji i žele višu vrednost i 80 odsto globalnih potrošača tvrde da dobijaju veću vrednost, kako u prodavnicama tako i online. Današnji kupci su i lojalni, i uprkos tome što imaju skoro beskrajan izbor na dohvat ruke, samo mali deo njih (26) odsto želi da pronađe nove trgovine, a to predstavlja izazov za trgovce koji pokušavaju da privuku nove kupce.

Oko 20 odsto ispitanika je navelo da su tehnologije te koje su ih navele da razmisle o promeni prodavnice. Istraživanje kompanije MasterCard sprovedeno je na devet tržišta: Brazil, Kina, Nemačka, Hong Kong, Indonezija, Poljska, Ujedinjeni Arapski Emirati, SAD i Velika Britanija, a u online ispitivanju u julu učestvovalo je 11.337 ispitanika.

Izvor: Tanjug

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!