Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Darvinistički pristup oglašavanju!

SVET – Agencija M&C Saatchi iz Velike Britanije napravila je eksperiment sa kombinacijom umetne inteligencije i spoljnog oglašavanja izmišljene robne marke kafe. Oni su ovaj pristup nazvali „darvinistički pristup oglašavanju“.

Outdoor oglasi za izmišljenu robnu marku kafe Bahia reaguju na potrošača, tačnije, pomoću prepoznavanja lica i generičkog algoritma izvlače zaključak kakva postavka, fontovi, tekst i slike na oglasu najbolje odgovaraju pojedinom potrošaču. Tako na osnovu mimike lica izbacuju elemente koji se ljudima manje dopadaju i zadržavaju one elemente koji se prolaznicima dopadaju.

„Prvi put u istoriji oglašavanja oglas praktično nastaje sam na osnovu onoga šta zaista kod potrošača deluje, a ne samo na osnovu toga šta se nama čini da deluje. Na taj način ne smanjujemo značaj kreativnosti već samo ističemo da će tehnologija u oglašavanju imati sve veću ulogu,“ kaže direktor inovacija M&C Saatchi, David Cox.

Više informacija pronađite na portalu www.campaignlive.co.uk

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!