Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
„Ideje koje opstaju polaze iz tzv. univerzalne ljudske istine, a začinjene su efektnom kreativnošću u izvedbi. One su dakle bliske ljudima i njihovoj prirodi i razmišljanjima bez obzira na vreme, životne stilove i preferencije. Njih je veoma teško i nezahvalno pronalaziti, ali ako ih otkrijemo možemo kreirati vanvremenska rešenja. Univerzalna ljudska priča je ljubav, ambicija, žalost, strast, borba dobra i zla, prijateljstvo, unutrašnja borba, odrastanje… Sve to i mnoštvo drugih univerzalnih priča su osnov, a jedinstvena kreativnost preostali neophodan sastojak za dobre i dugotrajne ideje.“ Vesna Ćeranić, Associate Partnert, Executive Group
„Prave ideje su one koje doprinose ljudskoj vrsti i unapređuju, oplemenjuju i olakšavaju živote ogromnom broju ljudi. Takve ideje imaju neprolaznu vrednost i predstavljaju temelje za razvoj čovečanstva.“ Ivan Milošević, direktor, MC2