SVET – Kevin Spacey bio je jedan od glavnih predavača na konferenciji Content Marketing World 2014. Njegova ključna poruka tokom izlaganja ukazuje na jednostavnu istinu da svi koji se bave marketingom i komunikacijama moraju pričati bolje priče.
Bez obzira da li kreirate priču o događaju koji organizujete ili marketing kampanji, treba da ispričate priču, i to ne bilo kakvu, nego onu nakon koje će publika ustati, oduševljeno aplaudirati i podeliti vašu priču sa svima koje znaju. Zvuči jednostavno, zar ne? Međutim, kreiranje takve priče je sasvim druga stvar.
Jedna od dobrih vesti je da vam za storytelling ne treba ogroman budžet, ne treba vam selebriti i naporan rad u studiju. Potrebno je samo da zapišete priču, da pustite svojoj mašti i spisateljskoj kreativnosti na volju. Nakon što je napišete i ispolirate do perfekcije, nemoguće je da ne doživite uspeh, odnosno da ljudi ne pronađu put do vrata vaše firme.
Izvor: Prototip