today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

9 vežbi efikasnosti za community managere

Ni najsposobniji Community Manager ne može da isprati svakodnevno usložnjavanje i povećanje obima komunikacije na društvenim mrežama, a još ukoliko pojedini kanali broje od nekoliko desetina do par stotina hiljada fanova – njegov posao može postati beskrajna noćna mora.
Istina je da Community Manager daje glas i stas brendovima u online prostoru, ali u realnosti obim njegovih zaduženja daleko je veći. On kreira nove sadržaje za potrebe brenda, odgovara na brojne komentare i pitanja, brine o engagementu stranica, kreira i brine o online zajednici brenda i ono što je dugoročno važnije, gradi i održava dugotrajne odnose sa potrošačima. A i da ne pominjemo svakodnevne novosti i trendove koje mora da isprati ako želi da bude relevantan. Kako uprostiti stvari, ima li rešenja?
Mi smo pokušali da pronađemo neke odgovore i rešenja kako bismo i sami podigli efikasnost unutar naše agencije.

01 KONKRETNO
Zacrtajte određeni broj zadataka na društvenim mrežama tokom dana i zadajte ograničeno vreme za njihovo izvođenje.

02 TO DO LISTE
Automatizujte dnevne zadatke tako što ćete napraviti svakodnevne CHECK LISTE kanala i postova. Jer, DOBAR PLAN ĆE TI SPASITI DAN!

03 SCHEDULE
Postavljajte objave, postove, statuse, twitove unapred i samo pratite njihovo pojavljivanje kao i interakciju fanova sa istim.
community manager blog

04 FREKVENCIJA
Odredite, za svaki brend posebno, koliko često ćete proveravati aktivnost na mrežama, i možda napravite raspored na koliko je to sati ili minuta. Naravno, ukoliko vas nagli porast notifikacija strane ne iznenadi.

05 PRIORITETI
Odredite prioritete. Ne odgovarate prvo na poslednje komentare/pitanja, već na one bitnije pa do onih koji mogu i da ostanu bez ikakvog odgovora ili će se završiti samo lajkom.

06 TOOLS
Za sumiranje rezultata, ali i praćenje dnevnih aktivnosti na društvenim mrežama koristite razne SOCIAL MEDIA TOOL-ove koji su na raspolaganju, kao što su HootSuite, SproutSocial, Jugno, Raven… Iako nisu besplatni, oni će vam značajno skratiti vreme koje je potrebno na primer za kreiranje izveštaja, kao i dati dragocene informacije za uspešniju komunikaciju na kanalima.
community manager blog

07 PLANOVI – Nedeljni, mesečni, kvartalni
Mnogo je lakše voditi brend na društvenim mrežama ako postoje bar okvirni planovi komunikacije za razne periode – kvartalini, mesečni, nedeljni.

08 NOTIFIKACIJE
Razne mreže, ali i tool-ovi za njihovo praćenje, omogućavaju setovanje notifikacija kako ne biste propustili bitne aktivnosti vaših fanova i na vreme odreagovali. Koristite ih!

09 PRVO UTICAJNI
Iako ružno zvuči, pronađite i obratite pažnju na to ko su „uticajni“ fanovi u vašim online zajednicama, pratite sa većom pažnjom njihove aktivnosti, jer ćete tako racionalnije trošiti vaše resurse.

I za kraj, evo kako Dave Kerpen, autor jednog od trenutno najpopularnijeg izdanja na temu društvenih medija – Likable Media, povezuje ovaj posao sa organizacionim sposobnostima: „Verujem da community manager-i moraju da imaju sposobnost multitaskinga, što znači da budu organizovani“. „To je veoma brz posao i ima mnogo stvari koje vas zatrpaju odjednom – a vi treba da isplivate i izborite se sa njima. “ Možda vam ovaj blogpost bude od pomoći!

Autor: Ivan Živković, kreativni direktor i osnivač Pioniri Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!