Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

16. SKOJ: Dodeljene Prizme i Papirus

Slovensko društvo za odnose s javnostima (PRSS) je na svečanoj dodeli nagrada, koja je organizovana u sklopu 16. Slovenske konferencije o odnosima s javnostima (SKOJ), dodelilo je tri prestižne nagrade – prizmu, papirus i dobrovoljac godine.
Prizmu, nacionalnu strukovnu nagradu slovenskim organizacijama za odlično izvedene komunikacijske kampanje iz oblasti odnosa s javnostima, dobili su kompanija Petrol i agencija Pristop za kampanju „Naša energija povezuje“, program jačanja duševnog zdravlja među mladima „To sam ja“, Zavoda za zdravstvenu zaštitu Celje, akcija „Praznovanje 50 godina Četvrke“, koju je za Renault Nissan kreirao Publicis Groupe Slovenija, i Petrolov komunikacijski projekt „Kodeks, vrednosti kompanije Petrol“. Za Prizmu je ove godine konkurisalo 9 projekata.
Za papirus, nagradu za najbolje slovensko interno glasilo, ove se godine takmičilo 12 projekata. Stručni žiri je nagradu za najbolji štampani interni medij i najbolju naslovnicu dodelio glasilu Obzornik osiguravajućeg društva Triglav. Elektronsko glasilo Telekoma Slovenije „E-zajedno“ proglašeno je za najbolji elektronski interni medij, u kategoriji za najbolju fotografiju nagradu je dobio Časomer, interni časopis kompanije Mercator.
PRSS je na svečanosti proglasio i „Dobrovoljca godine“. S dobrovoljnim radom na području odnosa s javnostima, u okviru delovanja društva i šire, posebno su se iskazali Jurij Moličnik (za godinu 2010) i Teja Rajšp (za godinu 2011).

Izvor: Media Marketing

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!