Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

10 najgledanijih YouTube oglasa u oktobru

AdWeek objavio je listu 10 najgledanijih YouTube oglasa u oktobru ove godine. Na prvom mestu nalazi se kampanja agencije BBDO – Barbie „Imagine The Possibilities“ sa skoro 12,5 miliona pregleda.

1. Barbie „Imagine The Possibilities“ (agencija BBDO)

2. Extra Gum „The Story of Sarah & Juan“ (agencija Energy BBDO)

3. Nike „Snow Day“ (agencija Wieden + Kennedy)

4. Squatty Potty „This Unicorn Changed the Way I Poop“ (agencija Harmon Brothers)

5. Microsoft „The New Microsoft Surface Book“ (agencija Dentsu Aegis)

Sve YouTube oglase pogledajte na portalu AdWeek.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!