Zvezda je rođena!

I ime joj je Haus Laboratories.

Dok svet sa pažnjom prati svaki njen korak i sa nestrpljenjem iščekuje potvrdu vesti da je njena filmska romansa sada i zvanična, Lady Gaga nastavlja da radi ono u čemu je maestralna – koristi svetla reflektora. Na talasima spekulacija, pod budnim okom javnosti krči sopstveni put kao istinski superstar. Nakon blistavog iskoraka u film, na red je došao biznis – prvi brend koji pokreće biće beauty linija pod nazivom Haus Laboratories.

Fashion i beauty portalima ove nedelje je snažno odjeknulo da Lady Gaga lansira sopstvenu kolekciju šminke. Poznata po sposobnosti da se transformiše do krajnosti, tako da uvek ostane autentična, ona od početka svoje karijere donosi potpuno drugačiji pristup lepoti, hrabrosti i samopouzdanju. Njena lepota, baš kao i talenat, ne robuje standardima i prkosi pravilima. Zato će proizvodi biti potpuni odraz svoje kreatorke – jarki, svetlucavi i drugačiji. Najavljena linija će se sastojati iz šest setova multi-funkcionalnih proizvoda. Tako da će oni moći da se koriste istovremeno kao hajlajter, senka, sjaj za usne, ajlajner ili rumenilo – jer Lady Gaga je izuzetak od pravila, a po njenim rečima „još jedan beauty brend je poslednje što je potrebno ovom svetu“.

Jedino što će biti potrebno njenim fanovima i ljubiteljima svetlucavih proizvoda i novih trendova u beauty industriji koji budu želeli da nabave svoje primerke iz kolekcije, je samo klik. I jedan do dva dana za isporuku, s obzirom da će se prodavati ekskluzivno na najvećoj globalnoj e-commerce platformi, Amazonu.

Amazon je oduvek posvećen razvoju i inovacijama. Od svojih skromnih početaka kao e-commerce sajt koji nudi samo knjige 1995. fodine do danas, kada se na njemu može naći beskrajan spektar različitih proizvoda, Amazon je postao najveći svetski maloprodavac upravo zahvaljujući sposobnosti da se transformiše i iznova prilagodi potrebama potrošača. Kroz funkcionalnosti, ažurnost korisničkog servisa, kvalitet ponude, pristupačne cene, mogućnost povraćaja, brzinu i garantovane rokove isporuke, ovaj sajt je godinama gradio kredibilitet, doseg i vrednost na svakom koraku u procesu. Svojim kupcima sada će po prvi put ponuditi i jedan beauty brend. Haus Laboratories će biti dostupan od septembra, a za poručivanje od 15. jula u devet zemalja na tri kontinenta.

Kao pravi superstar u svojoj oblasti, Amazon je kroz ovu kolaboraciju dao potpunu slobodu i poverenje novom brendu, prepuštajući potpunu kreativnu kontrolu. Sa istim ciljem kao i Lady Gaga – da se kreira ponuda koji odstupa od očekivanog obrasca u industriji i bude jedinstvena – suštinski ali i po načinu na koji dolazi do svoje publike. Upravo u toj mogućnosti transformacije leži lepota e-commerce biznisa, kao i ključ za uspeh koji Lady Gaga dobro koristi – jer kako kaže Haus Laboratories mantra: lepota nije u oku posmatrača, već u načinu na koji sebe vidite.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Milena Maksić, Digital Director, Ovation BBDO


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari