Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Značaj marketing komunikacije

Komunikacijski i operativni su dva osnovna, primarna zadatka marketing miksa. Susret proizvoda i kupca na tržištu, vizuelno, dodirom, putem medija, odnosno reklamne kampanje ili savremenim web alatima, osnovni je zadatak komunikacijskog dela marketing miksa, sa ciljem da se proizvod proda. Operativni deo je, naravno, logistička podrška koja omogućava da dođe do ovog odnosa.
Velika je umetnost postići kombinaciju osnovnih elemenata marketing miksa i obezbeđenja pravog proizvoda na tržištu, koji će imati zaista pravu cenu i naći se u pravo vreme na pravom mestu. Originalna promocija proizvoda je obavezna i ona je ta koja pospešuje prodaju artikla na tržištu, i samim tim ostavruje bolje rezultate od konkurentskih proizvođača.
Da bi se postigao uspešan nastup na tržištu i zaradailo prodajom svojih proizvoda, mora se postići određena sinergija u odnosu off-line i on line. Internet ne sumljivo doprinosi velikoj brzini i lakoći u marketing komunikaciji proizvođač-kupac. Kao i sve drugo i Internet pred nama postavlja i zamku koja se kriju u površnosti pristupu proizvodu, što na kraju dovodi do gubljenja reputacije na tržištu.
Prvi pokazatelj online kompetencije proizvođača, svakako je web lokacija, kao deo korporativne komunikacije proizvođača i potrošača. Cilj web prezentacije je ostvarivanje dvosmerne komunikacije sa ciljnim grupama, osvajanje onih kupaca sa kojima do sada nije postojala tržišna komunikacija, a po procenama bi trebalo da se uspostavi. Veoma važnu ulogu u korporativnoj komunikaciji proizvođača i potrošača ima i promocija proizvoda koji su tek ugledali svetlost dana kroz nekoliko aktuelnih servisa poslovnih web stranica koja treba da posluži kao postprodajna podrška kupcima, ali i kao već tradicionalna aktivnost službi marketinga poput product, promotion & added value…
Administratori web sajtova svih većih kompanija, kao i onih kojima je stalo da postanu i opstanu na web tržištu, trude se da kreiraju nove sadržaje prilagođene našem tržištu, prateći novitete sa svetske IT scene u sferi marketing komunikacije.

Autor teksta: Prof. dr Nebojša Amanović

Kingdom life University

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!