today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zlato za SDG knjigu “Rockets and Rebels”

SVET – Strateška knjiga o brendovima koju je izdao Scandinavian Design Group, “Rockets and Rebels”, osvojila je zlato u potpuno novoj kategoriji udžbenika na godišnjem takmičenju “Najlepša knjiga godine”, koje organizuje Grafill (norveško strukovno udruženje dizajnera i ilustratora).

“Kada smo počeli da radimo na “Rockets and Rebels”, zamislili smo nešto između poslovne knjige i stone knjige”, rekla je Monna Nordhagen, jedna od autorki. “Jako smo ponosni, ali sa stanovišta brendinga, zanimljivo je da je žiri knjigu opisao kao “sjajnu kombinaciju udžbenika i kancelarijske stone knjižice”. Zašto se mi toga nismo setili? Zar nismo mi brending eksperti?”

Stručni žiri je ilustracije i infografike ocenio kao dopadljive, a kolornu paletu i ikonice na stranicama veoma funkcionalnim. Upotreba specijalnih boja i detalja čine zadovoljstvo tokom prelistavanja knjige još većim.

Raketter og rebeller from Grafill on Vimeo.

SDG tim podelio je sa nama kriterijume prema kojima jedna kancelarijska stona knjiga treba da se razlikuje od ostalih poslovnih knjiga:
– Mora biti poslovno relevantna knjiga, stoga sadržaj ostaje i dalje najvažniji.
– Mora da bude prijemčiva za čitanje u “manjim zalogajima”, npr. da se čita od početka, sredine ili kraja.
– Mora da sadrži neka vizuelna iznenađenja. Kao stona knjiga, mora ispunjavati taj uslov da njeno prelistavanje čini posebno iskustvo.
– Idealno je da kancelarijska stona knjiga sadrži neke insertere, dodatne materijale koji naglašavaju sadržaj; stone knjižice obično sadrže postere, insertacije raznih vrsta i formata. To može biti varijetet platna, ček lista, infografika i slično.

“Nikada nismo razmišljali o ovim stvarima, nismo imali iskustva u pisanju, dizajniranju ili produkovanju knjiga. “Rockets and Rebels” je svoj oblik dobila kroz pokušaje i pogreške, i možda uz pomoć malo dobre karme. Početnička sreća ili ne, od sada postoji jedna potpuno nova kategorija kojoj ova knjiga pripada”, zaključila je Monna.

Tim agencije Scandinavian Design Group koji stoji iza knjige:
Pisci: Monna Nordhagen, Kirsti Rogne
Ilustratori: Vegard Aspelund, Oliver Riches, Truong Vu Pham

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!