REGION – Nije prošlo ni devet meseci da su otvorili vrata u Hrvatskoj, a pop-up agencija Spellcaster (HR) već se može pohvaliti nagradom na MUSE Creative Awards festivalu u Sjedinjenim Američkim Državama.
Žiri sačinjen od marketinških profesionalaca iz celog sveta dodelio je Zlatni MUSE Creative Award projektu koji je Spellcaster radio za brand Adorio, kampanji pod nazivom “Got Fired?”. Kampanja “Ostali ste bez posla?” tj. “Got Fired?” (eng.) prikazuje otpuštenog Trumpa koji sa kutijom svojih ličnih stvari naizgled odlazi sa svog radnog mesta, tj. napušta Ovalni Ured. U kutiji se, između ostalog, mogu primetiti knjige o Napoleonu i Machiavelliu, kao i figurica nuklearne rakete na kojoj jaše mali Kim Jong Un. Kampanja je objavljena na dan kad su američki mediji Bidena proglasili 46. predsednikom te je zbog svog preciznog tempiranja postala viralna svetska vest.
“Nema pomeranja granica ni velikih rezultata ako nema poverenja od strane klijenta. Danijel i Josip su nam dali svoje bezuslovno poverenje te nam je svima jako drago zbog ovog priznanja. Sama činjenica da je žiri ovog festivala sačinjen od vrhunskih profesionalaca iz celog sveta nam je velika čast i dodatna motivacija za hrabrim konceptima, kvalitetnim strategijama i inovacijama kojima Spellcaster već gradi svoju reputaciju” – rekao je Tonči Klarić, kreativni direktor agencije Spellcaster.
Podsetimo, kampanja “Got Fired?” postala je hit na društvenim mrežama, a razni američki i svetski mediji preneli su vest i fotografiju plakata iz Zagreba, među njima i prestižni Washington Post, ABC News, NBC, FOX News, Seattle Times, The Telegraph, NZ Herald, SF Chronicle, US News, Brilliant Ads, Ads of the World i MSN.