Zahvaljujući Marketing mreži i njenoj inicijativi #KampanjaNaDar, agencija SuperDot je započela saradnju sa Udruženjem Živimo zajedno, koje pruža pomoć osobama ometenim u razvoju.
Udruženje je osnovano je 1997. godine kao odgovor na potrebe dece sa težim smetnjama u razvoju koja nisu bila uključena u sistem društvene brige, kao i njihovih roditelja, koji su želeli da obezbede kvalitetniji i sadržajniji život za svoju decu. Tokom protekle dve decenije rada, Udruženje je realizovalo veliki broj projekata i učinilo puno na polju afirmacije ove, uglavnom marginalizovane, grupe naših sugrađana.
Aktivnosti Udruženja Živimo zajedno danas obuhvataju dnevni centar, edukativni, radni i info centar, brojne radionice, sekcije i servise. U okviru Udruženja funkcioniše i Oaza Golubinci, jedinstvena životna zajednica za osobe sa invaliditetom u našoj zemlji, u kojoj se korisnici svakodnevno uče životnim veštinama neophodnim za njihovo osamostaljivanje, uz pomoć domaćina, volontera i lokalnog stanovništva. SuperDot je kroz razgovore sa osnivačem Udruženja i drugim stručnim saradnicima prepoznao potrebu za dodatnom afirmacijom ovog izuzetnog projekta kroz redefinisanje dosadašnje komunikacione strategije i modernizaciju komunikacionih alata, što je ujedno bio i prvi cilj zajedničke saradnje.
Imajući u vidu kompleksnost rada Udruženja i neophodnost izuzetno pažljivog pristupa ovoj temi, zajednički izbor Agencije i Udruženja je bio da prvi korak bude konkretan i praktičan – redizajn komunikacionih materijala Oaze Golubinci, kao uvod u kontinuirano partnerstvo koje želimo da negujemo u budućnosti. Prvi utisak je bio pozitivan, dok kristalizacija pravih rezultata iziskuje vreme koje prevazilazi trenutne okvire, ali smo uvereni da će biti novih prilika da se o njima govori.
„SuperDot tim, i ja lično, iskreno verujemo u ideju zajedništva i fantastičnih stvari koje proizilaze kada se ljudi, a posebno kreativci, udruže. Sinergija koja nastaje u ovakvom procesu čini da početne zamisli i planovi dobiju sasvim nov kvalitet, ali i da krenu u pravcu koji možda prvobitno nije bio očekivan. A to je izuzetno važno. Potrebno izaći iz zone konfora i uhvatiti se u koštac sa neočekivanim, promeniti ugao posmatranja, posegnuti za novim rešenjima i biti hrabar, čak i po cenu početnog neuspeha, jer svi znamo da je neuspeh neophodan korak ka uspehu“, rekao je Uglješa Vrcelj, SuperDot
Autor teksta: Super Dot