Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Živeli prijatelji!

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, kompanija Heineken, u saradnji sa agencijom Grey Beograd, osmislila je i kreirala kampanju u cilju promocije dobro poznatog pivskog brenda Pils Plus.

U TV spotu prikazane su različite realne životne situacije u kojima vam je potrebna pomoć prijatelja. „Ako se usudi da poželi lepoticu, tvoja je dužnost da zabavljaš telohranitelja; Kada želi da napravi red, pomoći ćeš mu da nađe sve ono što nije tražio; Kad kaže – pevaj, tvoje je samo da pitaš – koliko glasno?“ Kao što zaključujete, akcenat novog oglasnog spota je na prijateljstvu, pa tako glasi i slogan kampanje „Živeli prijatelji“.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!