SVET – Portal The Drum objavio je istraživanje u kome se navodi da čak 72% žena u dobi od 53 do 72 godine, iz tzv. baby boomers generacije, ne obraćaju pažnju na oglase.
Istraživanje Elastic Generation: The Female Edit koje je sprovela JWT London Innovation Group tražilo je mišljenje žena u dobi od 53 do 72 godine, želeći da stvori tačnije uvide za ovu ključnu demografsku grupu.
Istraživanje je otkrilo da 91% ispitanica želi da ih oglašavači tretiraju kao ljude, a ne kao stereotipe, a 90% se slaže s izjavom „neću početi nositi bež boju samo zato što sam napunila 50 godina.“
Slično tome, 71% je izjavilo da su još uvek „deca u duši“, a 73% izražava negodovanje zbog načina na koji se oglašivači obraćaju njihovoj generaciji kada su u pitanju tehnologije. Pored toga, 81% anketiranih žena izjavilo je da se ne prepoznaju u oglašavanju navodno usmerenom na njihovu generaciju.
Ovo ukazuje da bi za brendove bilo pametno da prestanu da razmišljaju o godinama kao o nekoj brojci, i da zaista promisle šta je to što motiviše njihovu ciljnu publiku. Ovakvi nalazi istraživanja trebali bi zabrinuti oglašivače, imajući u vidu da 78% žena preko 50 godina starosti u svojim rukama drže kućne budžete.