Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Žene starije od 50 godina uglavnom ne obraćaju pažnju na oglase!

SVET – Portal The Drum objavio je istraživanje u kome se navodi da čak 72% žena u dobi od 53 do 72 godine, iz tzv. baby boomers generacije, ne obraćaju pažnju na oglase.

Istraživanje Elastic Generation: The Female Edit koje je sprovela JWT London Innovation Group tražilo je mišljenje žena u dobi od 53 do 72 godine, želeći da stvori tačnije uvide za ovu ključnu demografsku grupu.

Istraživanje je otkrilo da 91% ispitanica želi da ih oglašavači tretiraju kao ljude, a ne kao stereotipe, a 90% se slaže s izjavom „neću početi nositi bež boju samo zato što sam napunila 50 godina.“

Slično tome, 71% je izjavilo da su još uvek „deca u duši“, a 73% izražava negodovanje zbog načina na koji se oglašivači obraćaju njihovoj generaciji kada su u pitanju tehnologije. Pored toga, 81% anketiranih žena izjavilo je da se ne prepoznaju u oglašavanju navodno usmerenom na njihovu generaciju.

Ovo ukazuje da bi za brendove bilo pametno da prestanu da razmišljaju o godinama kao o nekoj brojci, i da zaista promisle šta je to što motiviše njihovu ciljnu publiku. Ovakvi nalazi istraživanja trebali bi zabrinuti oglašivače, imajući u vidu da 78% žena preko 50 godina starosti u svojim rukama drže kućne budžete.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!