Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Zelena ideja – projekat sinergije kreativaca i eko proizvođača

REGION – Juče je u prostorijama Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) predstavljena Zelena ideja. Reč je o projektu HURA-e i partnera pokrenutim s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje besplatnih usluga promocije od strane marketinških stručnjaka.
Agencije okupljene oko HURA-e unutar ovog projekta demonstiraće u kojoj meri marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko-proizvoda te razvoju eko-proizvodnje s namerom pozitivnog uticaja na ukupnu privrednu situaciju u Hrvatskoj. Projekt Zelena ideja koji je podpomognut od strane UNDP (Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj) i Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske predstavili su Damir Ciglar, predsednik uprave HURA-e, Nikola Vrdoljak, vođa projekta i članovi stručnog žirija projekta Jadranka Boban Pejić iz Biovege i Domagoj Račić iz Mreže znanja.
„HURA je pokrenula ovu inicijativu s ciljem pokretanja pozitivnih promena u hrvatskom društvu i privredi. Budući da su ekološki proizvođači u Hrvatskoj relativno mali i ne raspolažu finansijskim sredstvima koji bi im omogućili angažman marketinških profesionalaca smatramo da je ovo izvrsna prilika da pokažemo ulogu i potencijal marketinga u razvoju jedne privredne grane“, izjavio je Damir Ciglar.
Proizvođači će takmičenju moći pristupiti ispunjavanjem propisane forme koja se nalazi na web stranici projekta http://www.zelenaideja.hr. Nakon prijave, nezavisni stručni žiri koji čine stručnjaci iz oblasti ekološke proizvodnje, marketinga ekoloških poljoprivrednih proizvoda i preduzetništva iz oblasti ekološke proizvodnje evaluiraće prijave utvrđujući njihovu ispravnost i odabrati one koje ulaze u uži krug takmičenja, uzimajući u obzir ponajpre potencijal prijavljenog projekta.
U drugoj fazi projekta, marketinške agencije u sklopu HURA-e pružiće besplatnu uslugu (poput osmišljavanja ambalaže ili web stranice) odabranim projektima, uz pomoć medijskih partnera. Realizivani projekti biće predstavljeni na izložbi u Zagrebu sredinom aprila te u sklopu festivala Dani komunikacija i Weekend Media Festival.

Za više informacija o projektu i prijavi posetite: http://www.zelenaideja.hr.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!