Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zdravko Kevrešan kreativni direktor agencije Drive

Sa više od 12 godina iskustva u strateškoj kreativi, brand dizajnu, art direkciji i menadžmentu, Zdravko Kevrešan postavljen je na poziciju kreativnog direktora agencije Drive.

“Drago mi je što ću imati priliku da još bilže sarađujem sa fantastičnim timom Drive-a i da ćemo zajedno još više unapređivati kreativni proizvod agencije. Drive posluje deset godina i u sledeću dekadu ulazimo sa još više strasti, hrabrosti i posvećenosti da istražujemo nove mogućnosti, da postavljamo prava pitanja i da idemo korak dalje nego juče” kaže Zdravko Kervešan.

Zdravko je radio u McCann agencijama u Skoplju i Beogradu, a 2019.godine postao je deo agencije Drive. Tokom svoje profesionalne karijere bio je deo kreativnih timova koji su kreirali i realizovali zapažene kampanje koje su osvojile neke od najprestižnijih nagrada na lokalnim, regionalnim i međunarodnim festivalima kao što su Golden Drum, Eurobest, Mixx, SoMoBorac, Kaktus, UEPS i druge. Značajan deo iskustva stekao je radeći s velikim brojem klijenata iz različitih kategorija (Mastercard, The Coca-Cola Company, Carlsberg, L’Oréal, Delhaize Maxi, Bambi Plazma, Telekom Srbija, Heineken, Skopsko Pivo, Raiffeisen Bank, BMW itd) kontinuinirano radeći na razvoju njihovog poslovanja i brendova.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!