Sa više od 12 godina iskustva u strateškoj kreativi, brand dizajnu, art direkciji i menadžmentu, Zdravko Kevrešan postavljen je na poziciju kreativnog direktora agencije Drive.
“Drago mi je što ću imati priliku da još bilže sarađujem sa fantastičnim timom Drive-a i da ćemo zajedno još više unapređivati kreativni proizvod agencije. Drive posluje deset godina i u sledeću dekadu ulazimo sa još više strasti, hrabrosti i posvećenosti da istražujemo nove mogućnosti, da postavljamo prava pitanja i da idemo korak dalje nego juče” kaže Zdravko Kervešan.
Zdravko je radio u McCann agencijama u Skoplju i Beogradu, a 2019.godine postao je deo agencije Drive. Tokom svoje profesionalne karijere bio je deo kreativnih timova koji su kreirali i realizovali zapažene kampanje koje su osvojile neke od najprestižnijih nagrada na lokalnim, regionalnim i međunarodnim festivalima kao što su Golden Drum, Eurobest, Mixx, SoMoBorac, Kaktus, UEPS i druge. Značajan deo iskustva stekao je radeći s velikim brojem klijenata iz različitih kategorija (Mastercard, The Coca-Cola Company, Carlsberg, L’Oréal, Delhaize Maxi, Bambi Plazma, Telekom Srbija, Heineken, Skopsko Pivo, Raiffeisen Bank, BMW itd) kontinuinirano radeći na razvoju njihovog poslovanja i brendova.