REGION – Izborom DIGGIT startup ideje za 2013. godinu završena je druga slovenačka konferencija o digitalnim komunikacija – DIGGIT. Odlična predavanja, razmena znanja i iskustva, druženje i dobar provod obeležili su ovogodišnju konferenciju.
Događaju je prisustvovalo više od 300 učesnika iz čitavog regiona, a svoja znanja, iskustva i dobru praksu iz oblasti digitalnih komunikacija i marketinga preneli su im slovenački i strani stručnjaci, kao što su Tomas Schraml Goldbach (Interactive), Viktorija Dejvis (Discoveri), Matjaž Robinšak (Valicon), Rok Hrastnik (iPROM), Alison Fen (IAB Europe), Lukas Maikner (Socialbakers), Mitja Tuškej (Formitas BBDO) i drugi. Tokom predavanja i panela, učesnici konferencije dobili su zanimljiv uvid u stanje i kretanje digitalnog marketinga, kreativnosti na vebu, a znanja i taktike koje su stekli svakako će moći da primene u svojoj praksi. Glavna poruka konferencije bila je da oglašivači ne treba da se plaše ulaganja u digitalne i online kanale komunikacije.
U slučaju da ste propustili DIGGIT konferenciju, više informacija i prezentacije predavača pronađite na sajtu http://www.diggit.si/ .