Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Završen 8. Weekend Media Festival!

REGION – Dvostrukim koncertom zagrebačkih punk veterana Kawasaki 3p i kantautora Mikija Solusa u Rovinju završen je 8. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije.

Broj dvorana u kojima se održavao program povećan je na šest, uvođenjem Radnog prostora u kojem je održano dodatnih desetak prezentacija.

„Svake godine proširujemo opseg tema pa je interes za učešće u programu Weekenda sve veći. Ostajemo privrženi stalnim inovacijama, pa tako i sledeće godine možete očekivati nešto novo, ne samo u sadržaju, nego i u načinima prezentacije“, najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.

U Rovinju smo u protekla dva dana, između ostalog, saznali da Uber uskoro stiže u Hrvatsku i Srbiju, Hrvatska turistička zajednica predstavila je prve vizuale svoje nove kampanje pod sloganom „Croatia, Full of Life“, a članovi grupe Laibach preneli su svoja iskustva iz Severne Koreje.

Drugoga dana posetioci Weekenda saznali su tajne PR-a iz Silijumske doline i pet megatrendova u medijima, oglašivači i agencije su se obavezali na odgovorniju komunikaciju prema deci, a burnu raspravu izazvalo je pitanje je li bolje ostati u Hrvatskoj ili tražiti sreću u inostranstvu. Vodeći hrvatski mediji najavili su da neće jasno izraziti svoje podršku pojedinim političkim opcijama uoči predstojećih izbora, ali neće ni skrivati svoj stav.

Više od 150 predavača iz Hrvatske, regije i sveta predstavilo je najnovije trendove u svetu komunikacija, a među njima je bilo i puno globalno prepoznatljivih imena, poput bivšeg svetskog rekordera Colina Jacksona, slavnog TV producenta Petea Radovicha, glavnog urednika Digidaya Briana Morrisseyja i PR gurua Jonathana Hirshona.

Revija BalCannes i ove je godine odabrala i prikazala 25 najboljih reklamih radova iz cele regije, a dodeljene su i nagrade SoMo Borac za najbolje radove u osam kategorija digitalnog marketinga.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!