Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zatvorene prijave za takmičenje Mixx i IdejaXica

Zatvorene su prijave za nagrade Mixx i IdejaXica koje se dodeljuju u sklopu Dana komunikacija, središnje hrvatske marketinške manifestacije koja se održava od 16. do 19. maja u hotelu Lone u Rovinju. Za nagradu Mixx koja se dodeljuje za najkreativnije i najefikasnije radove u online oglašavanju konkuriše 65 radova prijavljenih od strane 24 agencije dok je za nagradu IdejaXica, koja se dodeljuje studentima za najbolje osmišljenu marketinšku strategiju repozicioniranja brenda Erste Club prijavljeno 35 radova.
Nagrada Mixx dodeljuje se već treću godinu za redom za kampanje realizovane isključivo u online medijima. Ove godine nagrade se dodeljuju u tri kategorije: Best in Show, Kampanje i Ostalo i u posebnoj kategoriji Inovativna upotreba tehnologije koja pokriva agencije koje su specijalizovane za specifična područja poput društvenih medija ili mobilnih platformi.
Nagrada IdejaXica, dodeliće se studentu ili timu studenata koji na najuspješniji način osmisle strategiju repozicioniranja brenda za studente Erste Club, za klijenta Erste&Steiermärkische Bank d.d. Najbolji predlog bitće u celini ili delimično realizovan i tržišno sproveden od strane Erste banke, a studenti ili tim čiji rad bude proglašen najboljim osvaja 5000 kn na Diners kartici i dobija priliku za učenje uz praksu u trajanju od najmanje jednog mjeseca u odeljenju marketinga Erste&Steiermärkische banke. Radovi koji uđu u finale takmičenja biće prezentovani na Danima komunikacija nakon čega će stručni žiri doneti odluku o pobedniku.
Jan Jilek, predsednik IAB-a, koji je s HURA-om organizator festivala Dana komunikacija izjavio je: „Jako smo zadovoljni brojem prijava za Mixx i IdejaXica takmičenje i verujem da će žiri imati pred sobom težak zadatak odabira najboljih. Iskustva s prethodnih takmičenja su pokazala da je kvalitet radova iz godinu u godinu sve bolji i to nas raduje. Posebno smo ponosni zbog značajnog porasta broja prijava za IdejaXicu jer budućnost marketinške industrije u zemlji zavisi od mladih snaga koje će tek doći na tržište. Ovim takmičenjem želimo izdvojiti najbolje i napraviti od njih primere ostalima i pomoći im da ostvare svoje potencijale.“
Takmičenja Mixx i IdejaXica organizuju zajednički HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska, a o dobitnicima obe nagrade, odlučivaće stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj.
Sve informacije o takmičarskom delu programa, cenama kotizacija i prijavama učesnika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!