Povodom konkursa za dodelu prestižnih Mark Awards 2023 priznanja, koji je otvoren do 25. avgusta, pitali smo prošlogodišnje dobitnike – zašto bi kolege trebale da se nominiju za priznanja ove godine? Evo šta su nam odgovorili…
„Mark Awards je nagrada koja je bila potrebna našoj profesiji, jer postoje zaista izvrsni pojedinci i timovi čiji rad, kreativnost i posvećenost treba da budu vidljivi i priznati. Biti dobitnik Mark Awards nagrade znači da kolege iz industrije prepoznaju vaš kreativan pristup rešavanju problema, vašu radnu etiku i želju da se uvek dostigne više, što su kvaliteti koji, uz stručnost u poslu, čine zaista remarkable stručnjake. Srećno svima koji se takmiče ove godine, a ja lično sa nestrpljenjem čekam novog Brand Innovator of the Year!“ MILENA ĐORIĆ GUDURIĆ, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH, Mastercard i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji BRAND INNOVATOR OF THE YEAR
„Nominacija za Mark Awards priznanja ove godine pruža sjajnu priliku kolegama da sumiraju godišnje rezultate rada svog tima i sebe kao pojedinaca, istovremeno promovišući marketing struku. Ova inicijativa, takođe, doprinosi podizanju svesti o ključnoj ulozi marketinga u poslovanju, unapređujući tržišne i digitalne komunikacije brendova i timova koji stoje iza njih. Kroz ovakve nominacije jača se i zajednica marketara u Srbiji, stvarajući inspirativnu platformu za razmenu ideja i iskustava. Za sve dobitnike, Mark Awards donosi lično priznanje i prepoznatljivost u marketinškoj zajednici, takođe, promoviše brendove i potvrđuje kompanijske uspehe. Iz ličnog ugla, pobeda u kategoriji Digital Marketing Manager Of The Year 2022, pored profesionalne prepoznatljivosti, doprinela je i daljem razvoju digitalne komunikacije brenda Grand kafa kompanije Atlantic Grupa, omogućavajući nam da se još više približimo našoj ciljnoj publici putem digitalnih kanala i ostvarimo još snažniju prisutnost na tržištu.“ OLJA NESTOV, Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Grand i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR
„Zato što je priznanje zajednice važno i lepo. U marketing industriji, svi se mi svakodnevno trudimo da budemo bolji, zanimljiviji, inovativniji i borimo se za pažnju i naklonost ciljne grupe, odnosno potrošača. Tu često postižemo uspehe, manje-više na nivou brojeva, i to je odraz jednog dela uspeha. Drugi deo uspeha, koji je posebno važan i ima neku drugu težinu, jeste uspeh u marketing zajednici, uspeh među kolegama iz industrije. Kada vam ljudi, koji se bave istim poslom kao i vi, odaju priznanje, to je neka druga dimenzija osećaja ponosa i zadovoljstva. Zato pozivam ljude da se prijave i podele svoju ličnu profesionalnu priču sa svima. Ovde smo da se podržavamo i da inspirišemo jedni druge da budu najbolja verzija sebe.“ FILIP GUJANIČIĆ, dobitnik Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji RISING STAR OF THE YEAR
„Zato što su Mark Awards jedinstvena prilika da upoznate najkreativnije i najispirativnije iz naše industrije, da postanete deo zajednice koja nesebično deli znanje i iskustva i da slavite svoje i uspehe kolega. Zato što su Mark Awards retko priznanje koje afirmiše pojedince i unapređuje struku, na osnovu jasno definisanih kriterijuma i kroz proces koji je transparentan, ali i zabavan i sadržajan za sve koji u njemu učestvuju.“ MAJA VUJAŠKOVIĆ ĐUREINOVIĆ, Country Communication Manager, IKEA South East Europe i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji PR/CORPORATE COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR
„Ukoliko imate ambiciju da pomerate granice u poslu kojim se bavite, od neprocenjive je vrednosti saznati kako vaš rad i rezultate u ovom trenutku vide uticajni i uspešni ljudi koji će ocenjivati prijave kandidata. Osvajanje Mark Awards priznanja, velika je satisfakcija, a niži rang i povratna informacija značajan su podsticaj da sledeće godine budete još upečatljiviji.“ NATAŠA ŠARČEVIĆ, direktor marketinga i inovacija, Atlantic Štark i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR
„Mark Awards priznanja predstavljaju idealnu priliku da se podsetimo na sve izvanredno što smo ostvarili tokom prethodne godine samostalno ili u timu, da dublje razumemo svoja poslovna dostignuća, kao i da se suočimo sa najboljima iz naše branše. Prijavljivanjem za Mark Awards, ne samo da ističemo svoje profesionalne uspehe, već i gradimo trajne veze sa kolegama iz različitih segmenata industrije. Ovo je sjajan povod da se povežemo, razmenimo iskustva i učimo jedni od drugih. Neka Mark Awards budu podsticaj za još veći trud svakog pojedinca i bolje rezultate u budućnosti. Radujem se da vidim ko su ovogodišnji nominovani!“ ALEKSANDRA STEVOVIĆ, Media & Connections Planning Manager South Central Europe and Baltics, PepsiCo i dobitnica Mark Awards 2022 priznanja u kategoriji BRAND MANAGER OF THE YEAR
Nominacije za Mark Awards 2023 priznanja otvorene su do 25. avgusta, a više informacija, pravilnik i formular za nominacije pronađite na sajtu Mark Awards.