today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto nam je Pinterest najmanje interesantan?

Pinterest je platforma koju u Srbiji koristi najmanji broj ljudi. Daleko su ispred nje, prema upotrebi, Instagram, Facebook, Twitter i sve popularniji Tik-Tok. Pinterest je društvena mreža gde korisnici mogu da naprave svoj profil preko Google naloga ili da se uloguju preko Facebooka.

Ova platforma se zasniva na postavljanju fotografija, ali i GIF animacija i kratkih video-snimaka, premda u značajno manjoj meri. Iako je Pinterest osnovan 2009. godine, najveći rast zabeležio je od septembra 2017. godine, kada je ova društvena mreža imala čak 200 miliona aktivnih korisnika.

Ben Silberman, osnivač ove kompanije, opisao je Pinterest kao katalog ideja koji inspiriše korisnike da nešto urade, umesto kao društvenu mrežu baziranu na slikama“.

Pinterest omogućava korisnicima da čuvaju i kategorišu slike na različitim “tablama” i omogućava im praćenje tabli drugih korisnika.

Sadržaj se takođe može pronaći van Pinteresta i slično otpremiti na tablu preko “Pin” (engl. Pin It) dugmeta, koje se, pošto ste korisnik ove društvene mreže, pojavi na svakoj slici koju otvorite na webu.

Poput Fejsbuka i Tvitera, Pinterest sada prodavcima dozvoljava pristup prikupljenim podacima o svojim korisnicima. Odobravanjem pristupa korisničkim podacima, Pinterest dozvoljava prodavcima da ispitaju kako ljudi reaguju na proizvode. Ako proizvod ima visok broj ponovnih pinovanja, to generalno govori proizvođaču da je proizvod tražen i da se dopada velikom broju članova Pinterest zajednice. Kompanije takođe mogu videti komentare korisnika i tako saznati kako se ljudima dopada ili zašto im se ne dopada proizvod. Studija o Pinterest praksi iz 2013. godine je utvrdila da je ponovno pinovanje bilo najpopularnija aktivnost korisnika, praćena lajkovima, i na kraju, komentarima.

Dakle, Pinterest je koristan svima, kako kompanijama koje prodaju/predstavljaju neki proizvod, tako i “običnim ljudima”, koji traže inspiraciju za uređenje doma, za novu frizuru… bilo šta da je u pitanu, Pinterest je riznica ideja. Ipak, stručnjaci se slažu da je ova platforma nedovoljno iskorišćena u Srbiji za poslovne svrhe.

Trebalo bi razmišljati o razvijanju profila na ovoj mreži, posebno ako imate biznis koji na kreativan način može da se predstavi korisnicima, a naročito ukoliko se tek razvijate – upravo ova platforma može predstavljati veliku prednost.

Istraživanje

Pinterest ima opciju pretrage, što korisnicima umnogome olakšava korišćenje.

Praćenje

Ukoliko vam se nečije objave, tj. “pinovi” dopadaju, možete zapratiti tog korisnika/profil. Takođe, možete pratiti i neke liste koje su vam bliske.

Potencijal

Ostaje nejasno zašto ljudi najređe koriste ili uopšte ne koriste ovu platformu. Ima istine i u tome da kada neko reklamira svoj brend i pominje oficijelne stranice, niko ne spomene Pinterest. Obično se najave Facebook i Instagram profili. Ipak, dobro je znati da na ovoj platformi postoji ogroman, neiskorišćen prostor i potencijal.

Izvor i foto: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!