Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto ljudi napuštaju oglašivačku industriju?

SVET – Borba za talente je uvek bila veliki problem za agencije, a nova studija koju je 4A uradila u saradnji sa LinkedIn-om bacila je svetlo na neke od glavnih razloga zašto ljudi iz agencija ili prelaze u druge kompanije u industriji ili je napuštaju upotpunosti.

Rezultati istraživanja, prema predsednici 4A Nancy Hill, nisu iznenađujući, ali su poražavajući. Stepen mobilnosti u industriji i napuštanja industrije oglašavanja veći je od onog u povezanim industrijama. Taj stepen raste brže nego kod konkurentnih industrija, pri čemu se jaz povećao za 10 odsto u prošloj godini, navodi 4A.

Za industriju izgrađenu na marketingu i prodaji proizvoda, koja zavisi od svojih ljudi, oglašivačka industrija ima veliki problem imidža. Ona zapravo uglavnom ne ispunjava očekivanja ljudi. „To su stvari koje čujemo od naših članova već nekoliko godina, ali sada su statistike konkretno pokazale da imamo problem sa imidžom“, rekla je Hill za Adweek. „Ne znam šta mi kao industrija radimo da se borimo protiv toga, ali to je sada jasan problem na osnovu istraživanja iz LinkedIn-a“.

Iako je novčana naknada jedan od problema, za niže pozicije postoji jaz od oko 45.000 dolara između oglašivačkih agencija i tehnoloških kompanija, ali to nije glavni razlog zašto ljudi napuštaju ovu industriju. Čak 54 odsto ljudi koji su napustili oglašavanje naveli su kao glavni razlog to što su smatrali da imaju malo prilika za napredovanje, u odnosu na globalni prosek od 45 odsto.

Više informacija o istraživanju pročitajte na portalu AdWeek.

Photo: Getty Images

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!