Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zašto LinkedIn treba da bude deo svakog društvenomrežnog miksa?

Rast značaja društvenih mreža u komunikaciji brendova (a i pojedinaca) se nastavlja. Ovu i sledećih nekoliko godina obeležiće trend korišćenja više društvenih mreža u ukupnom komunikacijskom miksu. Najčešće se u komunikacijskim strategijama biraju one društvene mreže s najvećim dosegom te one s „lifestyle“ predznakom, dok se poslovne i „ozbiljnije“ često zanemaruju.
LinkedIn, kao „poslovna“ društvena mreža, može imati značajan uticaj na komunikaciju brendova premda B2B komunikacija nije u fokusu njihove strategije. A sa više od 300 hiljada korisnika iz Hrvatske, čak i argument veličine dosega ide u prilog LinkedInu.

1. Privatni i poslovni korisnici
Koliko god poslovna bila ova mreža i koliko god teme i sadržaji na LinkedInu bili „poslovni“, na kraju ih konzumiraju korisnici, privatno. S Facebookovim kontinuiranim smanjivanjem dosega objava, umesto da sadržaje o brendu delite na toj mreži, pokušajte ispričati priču o brendu putem objava na LinkedInu.

2. Agresivni podsetnici
U poređenju s ostalim društvenim mrežama LinkedIn je izrazito agresivan u deljenju sadržaja. A to se ne primećuje odmah jer je toliko lukav. Ako korisnik propusti određenu objavu, LinkedIn će to ispraviti i podsetiti ga na objavu putem sažetka „your network is talking about“, odnosno izdvojiti nekoliko popularnih sadržaja u korisnikovom krugu poznanika. Ako i to zakaže, poslaće sažetak s pregledom aktualnih tema nedelje na mail. Ovo su barem tri prilike kojima će LinkedIn vašu objavu potencijalno preneti korisnicima – a vi je morate objaviti samo jednom.

3. Alternativa za blog
Osim kratkih statusa, LinkedIn omogućava i objavljivanje dužih postova. Svaki objavljeni post postaje deo korisnikovog profila, a vidljiv je i izvan kruga kontakata korisnika koji ga je napisao. Posledično, drugi korisnici izvan mreže kontakata mogu odabrati da prate sve buduće objave korisnika. A svaka takva objava vidljiva je u LinkedIn pretragama. Tako se doseg jedne objave značajno povećava, kao i relevantnost autora koji redovno objavljuje duže postove.

4. Zaposleni kao ambasadori
Dok se na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama pa čak i Twittera u pravilu dele „necenzurirane“ objave svega i svačega, od dnevnog ručka do izliva mržnje na ponedeljke, LinkedIn ostaje imun na takve sadržaje. Korisnici koji objavljuju na LinkedInu filtriraju i kontrolišu šta će objaviti. Kvalitetnije objave stvaraju i utisak kvalitetnije osobe koja ih je napisala. A budući da su te osobe povezane s profilom kompanije u kojoj rade takođe se percipira kao kvalitetnija. Podstičite svoje zaposlene da redovno objavljuju na LinkedInu. Biće vaši najbolji ambasadori u promociji kompanije!

5. Okupljanje ekspertize i eksperata
LinkedIn nudi i mogućnost okupljanja korisnika u grupe, svojevrsne mini forume posvećene određenom interesu ili tematici. Kreiranjem i administriranjem LinkedIn grupe pokazujete posvećenost određenoj temi i ekspertizu u toj oblasti, što privlači korisnike jednako tako zainteresovane i posvećene odabranoj temi. LinkedIn grupe mogu biti najlakši način za okupljanje zajednice eksperata.

6. Ciljano oglašavanje
Ciljano oglašavanje jedna je od najnaprednijih usluga koju Facebook nudi. Ali LinkedIn nudi zaista ciljano oglašavanje. Osim sociodemografskih karakteristika, LinkedIn nudi i precizno definisanje ciljne grupe, čak do nivoa funkcije i titule unutar kompanije.

Izvor: Jasno&Glasno

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!