Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto „lajkujemo“ postove na Fejsbuku?

Da li su stvari popularne zato što su stvarno dobre ili zato što je neko uspeo da nagovori sve oko sebe da je to popularno, pitanje je koje oduvek muči stručnjake za marketing. Fejsbukov „lajk“ dao je potpuno novu dimenziju celoj priči kojom se pozabavila ekipa magazina „Science“, zaključivši da su prvi lajkovi koje neki tekst ili sadržaj dobije, početak prave lavine odobravanja.
Ljudi imaju tendenciju da formiraju svoje mišljenje o popularnim sadržajima psihologijom gomile, pa uvek postoji neki relativno mali kritični broj lajkova koji će nešto odgurati u smeru pobede ili propasti. Iz tog razloga napravljeno je zajedničko istraživanje Univerziteta Masačusets iz Njujorka i Hebrejskog univerziteta iz Jerusalima u kojem su na jednom relativno popularnom portalu postavljali ciljane komentare i lajkove da bi videli dalje reakcije čitatlaca, sa sistemom ocenjivanja kakav kod nas imaju, na primer, sajtovi dnevnih novina.
Ako je komentar imao pozitivan rezultat, lažan ili pravi, šanse da i sledeći komentar bude pozitivan rasle su za trećinu, a uskoro su počeli da se stvaraju i klanovi koji su se borili za prevlast u komentarima. Iz tog razloga, kad vam sledeći put dođe da date „lajk“ nekom sadržaju, zapitajte se da li je to zato što je taj sadržaj popularan ili zato što vam se stvarno sviđa, prenosi portal „Citaj.ba“.

Izvor: 24sata

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!