Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto je vašem brendu potreban podkast?

Daleko od toga da su podkast formati nešto novo na našem tržištu, ali činjenica je da su upravo tokom poslednjih nekoliko godina doživeli renesansu. A, kako ponovno rođenje i nalaže, “sezona 2” donela je neke novine – upliv brendova u ovu priču i to ne kroz klasična sponzorstva kakva smo do sada poznavali, već kroz ravnopravno učešće u kreiranju ovakvog tipa sadržaja. Jednostavnije rečeno – i brendovi su počeli da pokreću podkaste.

Moraću da iznesem još jednu činjenicu – veštačka inteligencija zaista jeste poljuljala tlo (digitalnom) marketingu i koliko god nam ona olakšavala svakodnevne zadatke, sve nam je jasnije da naše pojedine uloge polako prestaju da budu važne, relevantne i potrebne. U tom smislu, podkast jeste “big deal” i nikako ga ne smemo percipirati kao “samo još jedan trend”.

Za kreiranje podkasta i dalje je potrebno da imamo “stvarnu” osobu koja će osmisliti i organizovati celokupan projekat (okej, AI će možda biti od pomoći u nekim segmentima), koja će razgovarati sa drugom “stvarnom” osobom i upravo kroz taj autentičan, ljudski razgovor preneti željenu poruku, izgraditi poverenje, povećati vidljivost, postati autoritet u industriji… šta god da želite da postignete.

Samo – potrebna vam je dobra podkast strategija.

Ona će vam omogućiti da doprete do različitih ciljnih grupa – bilo da su to poslovni lideri, entuzijasti ili široka publika, podkasti se slušaju u pokretu, što ih čini dostupnim i “engaging” sadržajem.

Kreiranjem podkasta vi zapravo kreirate dugotrajan i vredan sadržaj – epizode ostaju relevantne i mogu se slušati bilo kada, što povećava njihov marketinški domet.

I naravno, podkast vam omogućava da ispričate priču svog brenda na prirodan, pitak, zanimljiv način, kroz teme koje ljude zaista interesuju, a ne kroz agresivne reklame zbog kojih zapravo možete postići kontraefekat. To nikako ne želimo, zar ne?

Sa činjenica prelazim na priznanje – u početku zaista nisam smatrala sebe ciljnom grupom za podkaste. Doduše, možda je to zbog mog poremećaja pažnje kako volim da nazivam svoju potrebu da radim sto stvari u isto vreme – nisam mogla da se fokusiram i slušam koliko god da me je tema interesovala.

Međutim, onog trenutka kada sam ušla u tu priču, kada sam počela da osmišljavam koncepte, pišem scenarije, kontaktiram sa bezbroj različitih ljudi koje smo ugošćavali, kontrolišem postprodukciju, shvatila sam da zapravo volim podkaste! Pored slobode i kreativnosti koje ovakav projekat omogućava, tu su i precizna organizacija koju lično obožavam, ali i momenat da se bavim nečim što je blisko onome što sam studirala, a to je novinarstvo. Što bi se reklo “a match made in heaven”.

(Ukoliko sam vas zainteresovala za kreiranje podkasta, a potrebna vam je pomoć oko ideje i realizacije, smartpoint ekipa je tu za vas!)

Da zaključim. Podkast vam, kao brendu, definitivno može dati veću vrednost. Jer istina je – želimo kvalitet, želimo poentu, želimo svrhu, želimo da konzumiramo sadržaj koji nas istinski bogati, koji nam koristi, koji nas nečemu uči. Sve ovo možete postići pričanjem priče na malo drugačiji i dublji način. A i znate šta? Ako ništa drugo, makar ćete uživati u procesu i upoznati neke mnogo zanimljive ljude! Nikad se ne zna…

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Ivana Tomić, brand specialist, smartpoint adria

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!