today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto je reklama za parfem uzdrmala svet?

SVET – Reklama za novi parfem „Just Cavalli“ podigla je svet na noge. Razlog tome nije provokativan izgled Džordžije Mej Džeger, ćerke legendarnog Mika Džegera.
Burne reakcije izazvalo je istetovirano slovo H na različitim delovima njenog tela. Istu tetovažu ima i muškarac koji je zajedno sa njom snimio reklamu. Ova reklama deo je kampanje italijanske modne kuće „Roberto Kavali“, a veliki broj muslimanskih vernika smatra je spornom jer „pojeftinjuje i degradira jedan od svetih simbola njihove vere“, piše Dejli mejl. Slika Džordžije Mej i manekena iz reklame nije izazvala samo verbalne reakcije, već i proteste u Londonu, Dizeldorfu i Los Anđelesu.
Naime, tetovaža slova H koja krasi tela gospođica Džeger i njenog partnera u reklami, predstavlja simbol korena arapske reči „Alah“. To je zasmetalo sledbenicima islamskog sufizma, koji smatraju da je „tužno to što se ovaj simbol upotrebljava u svrhu sticanja novca“ i zahtevaju da se sporni simbol izbaci iz reklame.
Roberto Kavali, koji ovaj simbol u svojim reklamama koristi još od 2011. godine, kaže da simboli nisu isti. Njegovu tvrdnju podržala je i Evropska unija, koja je odbacila zahtev grupe demonstranata da se sporno slovo H izbaci iz reklame.

Izvor: Mondo

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!