Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zašto je reklama za parfem uzdrmala svet?

SVET – Reklama za novi parfem „Just Cavalli“ podigla je svet na noge. Razlog tome nije provokativan izgled Džordžije Mej Džeger, ćerke legendarnog Mika Džegera.
Burne reakcije izazvalo je istetovirano slovo H na različitim delovima njenog tela. Istu tetovažu ima i muškarac koji je zajedno sa njom snimio reklamu. Ova reklama deo je kampanje italijanske modne kuće „Roberto Kavali“, a veliki broj muslimanskih vernika smatra je spornom jer „pojeftinjuje i degradira jedan od svetih simbola njihove vere“, piše Dejli mejl. Slika Džordžije Mej i manekena iz reklame nije izazvala samo verbalne reakcije, već i proteste u Londonu, Dizeldorfu i Los Anđelesu.
Naime, tetovaža slova H koja krasi tela gospođica Džeger i njenog partnera u reklami, predstavlja simbol korena arapske reči „Alah“. To je zasmetalo sledbenicima islamskog sufizma, koji smatraju da je „tužno to što se ovaj simbol upotrebljava u svrhu sticanja novca“ i zahtevaju da se sporni simbol izbaci iz reklame.
Roberto Kavali, koji ovaj simbol u svojim reklamama koristi još od 2011. godine, kaže da simboli nisu isti. Njegovu tvrdnju podržala je i Evropska unija, koja je odbacila zahtev grupe demonstranata da se sporno slovo H izbaci iz reklame.

Izvor: Mondo

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!