Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto je (i dalje) pravo vreme za reels?

Instagram je dugo bio vodeća društvena mreža za deljenje fotografija. Međutim, 2021. najavljeno je da platforma pomera svoj fokus i da, pored deljenja fotografija, teži izgradnji „novih iskustava“ u četiri ključne oblasti, a to su kreatori sadržaja, društvena trgovina, razmena poruka i video sadržaj.

Instagram Reels će napuniti dve godine u avgustu 2022. a lansiran je širom sveta kako bi parirao rastućoj popularnosti koju je doživeo TikTok.

Reels traje najviše 60 sekundi, a za maksimalni efekat i vezivanje pažnje potreban vam je vertikalni video. Instagram takođe preporučuje veličinu od 1080×1920 piksela. Ipak, najbitnija preporuka za kreatore jeste da budu autentični čak i kada prate trendove i da uvek imaju u vidu kome se obraćaju.

Najgledaniji Instagram reel ima 289 miliona pregleda, a autor je Khabi Lame, koji se u ovom videu više puta vraća da proveri da li je ugasio peglu. Ovaj reel može poslužiti mnogim marketinškim stručnjacima kao podsetnik da su nekada najjednostavnije ideje i najefikasnije.

Evo i nekih statističkih podataka koji govore u prilog upotrebi reels-a:

  • Indija je jedina zemlja na svetu sa većom Google pretragom pojma Instagram Reels nego TikTok, i to sa 54%,  prema 46% koliki je udeo pretrage TikTok-a.
  • Nakon lansiranja reels-a upotreba Instagrama u Brazilu porasla je za 4,3%, što ne iznenađuje, s obzirom na to da je Brazil bio prva zemlja koja je dobila pristup ovom video formatu.
  • U avgustu 2021. godine Instagram Business saopštio je da je 91% anketiranih korisnika izjavilo da gleda video snimke najmanje jednom nedeljno.
  • 50% korisnika Instagrama koristi Explore page, pa ako je vaš video reel prikazan tu, imate velike šanse da privučete nove pratioce.
  • Tokom prošle godine interesovenje za reels je premašilo interesovanje za storije, dostižući vrhunac popularnosti početkom ove godine, što brendovima i agencijama daje jasan signal da moraju da usvoje reels kao deo svoje digitalne marketinške strategije.
  • Statistika pokazuje da se svaki treći tinejdžer raduje novom reels plesnom izazovu. Brendovi koji teže da se predstave generaciji Z, kao i mlađima, treba da kreiraju sadržaj koji njihova ciljna grupa želi da vidi. Pored toga, muzika i audio materijal mogu biti ključni u pokretanju trendova.
  • Stalni angažman na svom reels sadržaju imaju poznate ličnosti i influenseri, pa ako želite da vaš brend dobije zasluženu pažnju, pravo je vreme za promišljenu saradnju.

Zaključak je jasan – ukoliko se bavite marketingom, a niste isprobali reels, pravo je vreme da to učinite jer njegova popularnost ne opada, a i da se to desi, nakon savladavanja reels-a, spremni ste i za TikTok.

Izvor: FCB Afirma

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!