today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto je digitalni marketing neizostavan u turizmu?

Turistička predsezona polako, ali sigurno počinje da kuca na vrata pa se i marketinške aktivnosti povećavaju s ciljem privlačenja što većeg broja gostiju. Deo tih aktivnosti svakako jeste (i mora biti) usmeren na digitalni marketing. Zašto je u turizmu to postalo toliko važno?

Kao što je agencija Akcija navela u ebooku, turistički brendovi prisutnost na Facebooku doživljavaju kao svojevrsni conditio sine qua non u poslovanju. Istraživanja navode kako se na više od 70% brendova pokazalo da su društveni mediji imali pozitivan i velik uticaj na poslovanje. Čak 50% travel brendova dokazalo je direktne bookinge preko društvenih mreža.

Mobilna verzija web stranice
Vaša web stranica jednostavno mora imati mobilnu verziju. Prema istraživanjima, stvar je prilično jednostavna:

  • 25% vlasnika smartphonea će u 2015. bookirati smeštaj putem svojih uređaja;
  • 50% vlasnika tableta u 2015. će bookirati smeštaj putem svojih uređaja;
  • 8 od 10 korisnika ponavljaće više puta bookinge na navedene načine.

Socialbakers je analizirao 4,445 Facebook stranica i 670,000 postova u razdoblju od oktobra 2014. do februara 2015. Video sadržaji na Facebooku trenutno imaju više nego dupli reach od fotografija. U prilog ovoj tezi ide i podatak da će 85% korisnika bookirati put nakon odgledanog kvalitetnog videa. Budite kreativni i originalni, potrudite se oko videa i imajte na umu – YouTube je drugi najveći predraživač na svetu!

Društvene mreže
Da li ste znali da 75% putnika updatea svoje profile za vreme putovanja? Vaš je cilj postati tema broj 1 njihovih objava. Kvalitetnim sadržajem privucite goste koji će poželeti da borave baš kod vas i za vreme boravka to podeliti na svojim profilima sa svojim prijateljima.

Sviđalo se to vama ili ne, današnji korisnici vole mišljenja drugih korisnika. Istraživanja pokazuju kako reviewovi imaju presudan uticaj na čak 88% putnika. Učinite vašim gostima jednostavnom opciju da napišu o vama nešto lepo. Trip Advisor je u ovom polju kralj, otvorite profil, povežite ga s društvenim mrežama, uvek odgovarajte na komentare, mailove… Vaši budući gosti će to nagraditi.

Ceo tekst pročitajte na blogu agencije Akcija.

Autor: Dora Kršul

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!