Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto „drugačije“ kampanje osvajaju nagrade?

Međunarodni advertajzing festivali iz godine u godinu su sve posećeniji, a broj prijavljenih radova raste. „Ljuta“ konkurencija iziskuje kontinuiran rad na inovativnoj upotrebi komunikacionih kanala i kreiranje relevantnog, atraktivnog sadržaja. U tom smislu, agencije nastoje ne samo da prate svetske trendove već i da ih plasiraju i za svoje klijente osmisle inovativne kampanje, ali i proizvode. Jedan takav primer je kampanja za „LAV kokice“, proizvod koji je osmislila agencija McCann Beograd.

„Na našem tržištu se promena ukusa ili recepta često povezuje sa pravljenjem kompromisa, sa nečim što „miriše“ na uštedu i srozavanje kvaliteta. Međutim, u našem slučaju, to zaista nije bilo tako. Potez za koji smo se odlučili je za glavni zadatak imao postizanje novih standarda u domaćoj, mainstream industriji piva. Krajnji rezultat je bila nova, za nas skuplja ali, što je najbitnije, za testirane potrošače kvalitetnija i bolje ocenjena tečnost“, rekao je Marko Simić, Brand Manager LAV brenda i dodao: „U startu smo se suočili sa izazovom da li i na koji način da komuniciramo ovu značajnu promenu, svesni pomenute konotacije koju ovakve promene obično imaju. Smatrali smo da imamo nešto zaista drugačije čime treba da se ponosimo i odlučili se da budemo transparentni. Ostalo je istorija. Zasluga pripada agenciji, naša je samo u domenu imanja razumevanja, a i hrabrosti, da u ovome istrajemo.“

Kampanja “LAV kokice” osvojila je Grand Prix nagrade u kategorijama Direct i Integrated na nedavno održanom Golden Drum festivalu. Ista kampanja osvojila je i specijalne nagrade Silver Drum i Bronze Drum Adriatic Awards na istom festivalu, kao i nagradu u kategoriji profitna integrisana kampanja na nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016. Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes, žiri novinara je po prvi put dodelio nagradu za Najbolji projekat upravo kampanji “LAV kokice”.

Dve Grand Prix nagrade za kampanju “Lav kokice” pokazale su koliko je vredno i retko poigravanje sa kanalima komunikacije u kampanjama main stream brendova. Mnogo toga stalo je u običnu kesu kokica: saopštenje za javnost, direktno obraćanje potrošačima i poziv da se proizvod proba. Jednoglasna odluka žirija u kategoriji integrisanih kampanja predstavlja posebnu čast i priznanje za kontinuirano nastojanje naše agencije za uvek inovativnim i originalnim načinima komunikacije“, rekla je Jana Savić Rastovac, kreativni direktor agencije McCann Beograd.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!