today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zaštitite LAJF!

REGION – Šta se može dogoditi u „životu?“ Razmislite samo o tome koliko ste puta u životu već izjavili: „Uf, to je bilo blizu“. To se uglavnom dešava mladim ljudima.

Ali mladi uglavnom i ne razmišljaju o životnom osiguranju. O smrti, invalidnosti. Kako podstaći mlade da plaćaju mesečno za nešto što nikada ne žele da dožive? Kako ih posavetovati da učine nešto za budućnost, možda čak i samo za svoje najbliže, a nikako za sebe? Koga biste zapravo slušali? Možda… sebe?

Za Zavarovalnicu Triglav d.d., slovenačka agencija Pristop napravila je kampanju za životno osiguranje mladih. Koristeći veštačku inteligenciju, kreirali su likove adolescenata i ostarili ih za 20 godina. Da li biste zaista čuli poruku od starijeg sebe? Zasnovali su svoju digitalnu kreativnu strategiju na poruci „Nikad nije prerano“ i pojačali je jasnim pozivom: „Zaštitite LAJF“. Jer nikada nije prerano da zaštitite svoj život.

Direktor ispred kompanije: Sanja Likar
Rukovodilac projekta: Nina Miketič, Patrizia Cresso
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisci: Manja Novak, Ula Pogorevčnik
Umetnički direktor: Barbara Podlogar
Dizajner: Patricija Rantaša
Fotografija i animacija: AI
Strategija: Katja Sever, Andreja Gregorka
Strateg sadržaja: Blaž Jarc
Sadržaj sa influenserima: Jasmina Voler

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!