REGION – Šta se može dogoditi u „životu?“ Razmislite samo o tome koliko ste puta u životu već izjavili: „Uf, to je bilo blizu“. To se uglavnom dešava mladim ljudima.
Ali mladi uglavnom i ne razmišljaju o životnom osiguranju. O smrti, invalidnosti. Kako podstaći mlade da plaćaju mesečno za nešto što nikada ne žele da dožive? Kako ih posavetovati da učine nešto za budućnost, možda čak i samo za svoje najbliže, a nikako za sebe? Koga biste zapravo slušali? Možda… sebe?
Za Zavarovalnicu Triglav d.d., slovenačka agencija Pristop napravila je kampanju za životno osiguranje mladih. Koristeći veštačku inteligenciju, kreirali su likove adolescenata i ostarili ih za 20 godina. Da li biste zaista čuli poruku od starijeg sebe? Zasnovali su svoju digitalnu kreativnu strategiju na poruci „Nikad nije prerano“ i pojačali je jasnim pozivom: „Zaštitite LAJF“. Jer nikada nije prerano da zaštitite svoj život.
Direktor ispred kompanije: Sanja Likar
Rukovodilac projekta: Nina Miketič, Patrizia Cresso
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisci: Manja Novak, Ula Pogorevčnik
Umetnički direktor: Barbara Podlogar
Dizajner: Patricija Rantaša
Fotografija i animacija: AI
Strategija: Katja Sever, Andreja Gregorka
Strateg sadržaja: Blaž Jarc
Sadržaj sa influenserima: Jasmina Voler