Fernando Pellizzaro a.k.a Zaro i Jean Zamprogno a.k.a Zampa, Group Creative Directors u agenciji DAVID The Agency Miami (USA), potvrđeni su keynote govornici na 6. regionalnom forumu komunikacionih lidera IZAZOV 2020, koji se održava online od 2. do 4. juna. Oni će u velikom stilu zatvoriti ovogodišnji forum, a govoriće na temu „Fortune favors the mold!„
Fernando i Jean kreativni su direktori u DAVID The Agency Miami. Tokom karijere osvojili su brojne međunarodne nagrade, uključujući 23 nagrade na Cannes Lions festivalu, od toga 7 zlatnih lavova, kao i nagrade D&AD, One Show, Clios…
Kreirali su čak tri veoma zapažene Super Bowl kampanje “Eat Like Andy” za Burger King; “Wind” za Budweiser i Food Porn za Devour. Oni su dream team koji je osmislio i realizovao jednu od najzapaženijih kampanja za Burger King – The Moldy Whopper.
Jean je u 2018. izabran je od strane Business Insidera za jednog od 35 zvezda u usponu koje menjaju advertising industriju (35 under 35). Prošle godine dospeo je do prestižne AdWeek liste Creative 100, gde se našao među najuticajnijim kreativnim liderima godine.
I Fernando i Jean našli su se među TOP 20 najcenjenijih i najnagrađivanijih globalnih kreativnih direktora, po rangiranju The Drum-a za 2019. godinu.
Više o programu i prijavama možete pronaći na sajtu https://izazovforum.rs/