Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zaposleni = ambasadori brenda

Izazov 250215- (307 of 350)Interna komunikacija svakako nije prvo na šta se pomisli prilikom pomena pojma Odnosi s javnošću, ali je defnitivno oblast koja je izuzetno značajna za slanje pruka o kompaniji u komunikacijsko okruženje. Zaposleni u kompaniji jesu javnost, i to izuzetno važna javnost koja utiče na kreiranje slike o brendu- pozitivne, ali i negativne.

Ambasadorska uloga zaposlenih je nesporna, ali kako uticati na to šta će ambasadori reći o kompaniji i brendu u svom mikro okruženju? Ono što bitno utiče na stav zaposlenog prema kompaniji jeste stepen osećanja pripardnosti na koji se može uticati kroz KOMUNIKACIJU. Sa internim korisnicima, zaposlenima pojedinačno, organizacionim delovima, organizacijama zaposlenih, komunicira se kroz unutarorganizacijski ili korporativni PR, a njihov odnos prema sopstvenoj organizaciji, (ne)identifikovanje sa njenim ciljevima, i javno, pojedinačno ili grupno delovanje, direktno može da utiče na stepen i vrstu publiciteta organizacije ili proizvoda.

Da bi kreirali dobar imidž unutar preduzeća menadžment ili PR sektor treba da obrate posebnu pažnju na uspostavljanje uspešne interne komunikacije pod kojom se podrazumeva prenošenje informacija o preduzeću, proizvodima i aktivnostima koje su trenutno aktuelne i doprinose izgradnji uspešnog imidža firme. Na taj način kompanija prenosi svoju misiju i ciljeve na zaposlene i doprinosi da interesi zaposlenih budu u skladu sa interesima preduzeća. U suštini, osnovna uloga interne komunikacije je da zaposleni budu usmereni prevashodno ka ostvarivanju zajedničkog cilja, da osete pripadnost brendu i samim tim će i rezultat njihove eksterne kominikacije biti pozitivan.

Za postizanje ovog, prilično visokog, komunikacijskog cilja na raspolaganju su mnogi tradicionalni, ali sve više i neki novi alati koji svaki za sebe, ali pre svega u sinergiji, dovode do pozitivnih rezultata. Mislite na svoje zaposlene, komunicirajte sa njima i budite sigurni da će oni svoj ambasadosrski posao obavljati dosledno, a na vama je samo da sa njima redovno delite prave informacije na pravi način.

Vidimo se na IZAZOV-u 2016, na radionici Zaposleni = ambasadori brenda, na kojoj ćemo razgovarati o konkretnim alatima uz pomoć kojih se ambasadorska uloga zaposlenih kao komunikatora može značajno poboljšati.

Za Marketing mrežu tekst napisale:
Dragana Marinković Dimitrijević i Bojana Stanković, SmartVision

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!