today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zanimljiva predavanja, takmičenje i zabava na jednom mestu!

Dvadesetak zanimljivih predavanja, uzbudljivo takmičenje u 11 kategorija, vrhunska zabava i razonoda – kratak je opis onoga što vas od 19. do 21. aprila očekuje u Budvi na ovogodišnjem Festivalu komunikacija odmora i razonode „FORFEST“.
Radovi će se ove godine takmičiti u sledećim grupama: TV i Film, Press, Outdoor, Digitalno oglašavanje, Dizajn, Integrisane komunikacijske kampanje, Direktne kampanje, Events/Događaji, Odnosi s javnošću, Inovacije i Inovativne kampanje, a ocenjivaće ih žiri u sastavu: Davor Bruketa, Bruketa & Žinić OM Zagreb, Bojan Hadžihalilović, Fabrika Sarajevo, Ivo Laurenčić, Idea Plus Skoplje, Jernej Repovš, Studio Marketing JWT Ljubljana i Ivan Stanković, Communis DDB Beograd.
Učesnici FORFEST-a imaće mogućnost da poslušaju i zanimljiva predavanja Jerneja Repovša, predsednika i regionalnog kreativnog direktora agencije Studio Marketing JWT Ljubljana, koji će održati predavanje na temu „Moja dežela“. Kreativni tim Davor Bruketa i Nikola Žinić iz agencije Bruketa & Žinić OM, održaće prezentaciju pod nazivom „Like me, unlike me, primeri iz prakse“. Božo Skoko iz agencije Millenium Promocija iz Zagreba govoriće na temu „Kako brendirati državu, region i grad“. Sašo Dimitrievski, partner i izvršni direktor u Pristop grupi iz Ljubljane otvoriće treći dan Festivala sa provokativnom temom i tezom „Kampanje su mrtve, nek žive engagement platforme“. Drenislav Žekić, predsednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću pomoći će nam da oko sebe prepoznamo ljude i ideje za nove poslovne iskorake: O, majstore moj!, male priče o velikim uspesima. Igor Arih, kreativni direktor i vlasnik agencije Arih iz Ljubljane održaće predavanje na temu „Muzika, inspiracija za svaki biznis“. Ekrem Dupanović, osnivač i glavni urednik magazina Media Marketing i istoimenog regionalnog marketing portala, govoriće na temu „Nekomunikativnost struke kojoj je komunikacija posao“. Vladimir Čeh, kreativni direktor, autor i član tima više od stotinu promotivnih i PR kampanja razgovaraće sa Ivanom Stankovićem, vlasnikom agencije Communis DDB, povodom najbolje marketing knjige u Srbiji – „Osnovi kakodalogije“. Maja Lalić, programski direktor, prezentovaće novi kreativni impuls Beograda – Mikser Festival, a Jelena Di Ceglie iz Dubrovnika festival koji uz svoje ime veže imena Rodžera Mura i Džona Malkoviča – Julian Rachlin & Friends Festival, čiji je direktorica. Mitja Costantini, direktorka strateškog marketinga, otkriće strategiju koja HIT kompaniji, firmi iz malog grada, već godinama obezbeđuje lidersku poziciju u sferi gamblinga u jugoistočnoj Evropi.
Novo na FORFEST-u je takmičenje muzičkih video spotova u šest kategorija. Pored najboljih u kategorijama, žiri će proglasiti i najbolji muzički video spot – Video godine.
Registracija i prijava radova traju do 10. aprila, a za prijave do 20. marta obezbeđen je popust od 33 odsto.
Sve o programu, kotizacijama i prijavi radova možete pronaći na www.forfest.me.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!