Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zanimljiva predavanja, takmičenje i zabava na jednom mestu!

Dvadesetak zanimljivih predavanja, uzbudljivo takmičenje u 11 kategorija, vrhunska zabava i razonoda – kratak je opis onoga što vas od 19. do 21. aprila očekuje u Budvi na ovogodišnjem Festivalu komunikacija odmora i razonode „FORFEST“.
Radovi će se ove godine takmičiti u sledećim grupama: TV i Film, Press, Outdoor, Digitalno oglašavanje, Dizajn, Integrisane komunikacijske kampanje, Direktne kampanje, Events/Događaji, Odnosi s javnošću, Inovacije i Inovativne kampanje, a ocenjivaće ih žiri u sastavu: Davor Bruketa, Bruketa & Žinić OM Zagreb, Bojan Hadžihalilović, Fabrika Sarajevo, Ivo Laurenčić, Idea Plus Skoplje, Jernej Repovš, Studio Marketing JWT Ljubljana i Ivan Stanković, Communis DDB Beograd.
Učesnici FORFEST-a imaće mogućnost da poslušaju i zanimljiva predavanja Jerneja Repovša, predsednika i regionalnog kreativnog direktora agencije Studio Marketing JWT Ljubljana, koji će održati predavanje na temu „Moja dežela“. Kreativni tim Davor Bruketa i Nikola Žinić iz agencije Bruketa & Žinić OM, održaće prezentaciju pod nazivom „Like me, unlike me, primeri iz prakse“. Božo Skoko iz agencije Millenium Promocija iz Zagreba govoriće na temu „Kako brendirati državu, region i grad“. Sašo Dimitrievski, partner i izvršni direktor u Pristop grupi iz Ljubljane otvoriće treći dan Festivala sa provokativnom temom i tezom „Kampanje su mrtve, nek žive engagement platforme“. Drenislav Žekić, predsednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću pomoći će nam da oko sebe prepoznamo ljude i ideje za nove poslovne iskorake: O, majstore moj!, male priče o velikim uspesima. Igor Arih, kreativni direktor i vlasnik agencije Arih iz Ljubljane održaće predavanje na temu „Muzika, inspiracija za svaki biznis“. Ekrem Dupanović, osnivač i glavni urednik magazina Media Marketing i istoimenog regionalnog marketing portala, govoriće na temu „Nekomunikativnost struke kojoj je komunikacija posao“. Vladimir Čeh, kreativni direktor, autor i član tima više od stotinu promotivnih i PR kampanja razgovaraće sa Ivanom Stankovićem, vlasnikom agencije Communis DDB, povodom najbolje marketing knjige u Srbiji – „Osnovi kakodalogije“. Maja Lalić, programski direktor, prezentovaće novi kreativni impuls Beograda – Mikser Festival, a Jelena Di Ceglie iz Dubrovnika festival koji uz svoje ime veže imena Rodžera Mura i Džona Malkoviča – Julian Rachlin & Friends Festival, čiji je direktorica. Mitja Costantini, direktorka strateškog marketinga, otkriće strategiju koja HIT kompaniji, firmi iz malog grada, već godinama obezbeđuje lidersku poziciju u sferi gamblinga u jugoistočnoj Evropi.
Novo na FORFEST-u je takmičenje muzičkih video spotova u šest kategorija. Pored najboljih u kategorijama, žiri će proglasiti i najbolji muzički video spot – Video godine.
Registracija i prijava radova traju do 10. aprila, a za prijave do 20. marta obezbeđen je popust od 33 odsto.
Sve o programu, kotizacijama i prijavi radova možete pronaći na www.forfest.me.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!