„Marketing Focus“, jedan od projekata AIESEC-a koji se organizuje tradicionalno peti put za redom, održaće se 5. i 6. aprila u Privrednoj komori Srbije (Terazije 23). Projekat je edukativnog karaktera i teži da poveže studente sa ovim sektorom privrede i razvije njihove veštine kroz najkvalitetniju edukaciju i praksu. Cilj je da se studentima približe aktuelni trendovi iz oblasti marketinga, da se kroz praktične situacije unaprede znanja i podigne svest o neophodnosti marketinga u modernom vremenu, saopštila je studentska organizacija AIESEC.
Prvi dan biće posvećen predavanjima i panel-diskusijama. Menadžeri, predstavnici domaćih kompanija i predavači iz ove oblasti, govoriće pred 80 odabranih delegata na teme kao što su: e-marketing, brand management, marketing usluga, CRM, budućnost TV propagande, zamke marketinga, event marketing itd.
Drugog dana konferencije delegati se raspoređuju u tematske radionice, gde će kroz simulacije i interaktivan rad sa menadžerima kompanija imati priliku da iskažu svoje znanje i kreativnost, i vide šta sve marketing podrazumeva u praksi.
Za sada su svoje učesće na konferenciji potvrdili agencije Leo Burnett, GfK, Ginger, Grey, Communis, Buzz Advertizing, Coba&associates i drugi.
Svi zainteresovani studenti mogu da se prijave na www.aiesec.org.rs/marketing-focus/. Konkurs je otvorene do 2. aprila u 20h.
Više informacija možete dobiti putem mejla marketing.focus2012@gmail.com. Učesće na seminaru je potpuno besplatno i za sve učesnike su obezbeđeni serifikati.
Od 1948. godine AIESEC stvara mlade lidere u preko 110 zemalja sveta, radeći u partnerstvu sa kompanijama i univerzitetima. Poseduje inovativni proces razvoja koji je sastavljen od izuzetnog liderskog iskustva i globalnog programa razmene. Više informacija možete naći na www.ef.aiesec.org.rs i http://www.facebook.com/AIESECserbia.