Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Marinom Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik agencije za digitalne komunikacije Dkit.
Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Svaki pokušaj da se tržište komunikacija učini transparentnijim naša agencija će podržati. Veoma je važno da međusobno sarađujemo i da razmenjujemo informacije, jer mi nismo samo konkurenti već zajedno treba da gradimo respektabilnu i bolju profesiju.
Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Iz ličnog, ali i iskustva drugih agencija, znam da široj javnosti nije uvek jasno čime se mi konkretno bavimo. Zato se često nalazimo na udaru kritika onih koji ne znaju ili ne žele da znaju ko i zašto uzima naše usluge i koji je obim našeg posla. Često se i barata sa netačnim informacijama, a baš je transparentno poslovanje način da se one demantuju.
Za našu agenciju, važno je…
Da se ceni kvalitet i fer poslovanje, da se pokazuje kolegijalnost i da sami doprinesemo da nas cene i budu otvoreni za naše usluge na celom tržištu.