Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Zajedničko stvaranje priča u kojima će učestvovati i brend i potrošač jedan od ključnih izazova u 2017.

Personalizacija sadržaja (26 odsto), realtime marketing (24 odsto), mobilni marketing (23 odsto), kao i online komunikacija (21 odsto) i video marketing (20 odsto) – ključni su trendovi koji su obeležili 2016. godinu, rezultat je istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom MASMI Beograd.

O ključnim trendovima u struci za 2017. godinu biće više reči na trećem regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2017, koji će biti održan 1. i 2. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: HEINEKEN Srbija, Mercator S, Vip Mobile, Eurobank, Carnex, IKEA Srbija, AVON, Sberbank, Delhaize Serbia, Vojvođanska banka, Lufthansa Srbija i mnogi drugi.

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su komunikacijski stručnjaci iz kompanija i agencija koje posluju u Srbiji.

„Kao najveće izazove struke i dalje vidimo razumevanje načina na koji potošač percipira brend u vremenu digitalne komunikacije i kako se odlučuje da kupi proizvod. Današnji ‘consumer journey’ sve preciznije definiše marektinške ciljeve u pravcu veće personalizacije i reakcije u realnom vremenu koju želimo da postignemo. U svetu velike količine podataka i mašinskog učenja, sve veća uloga agencija biće u procesu unapređenja odnosa kompanija sa njihovim potrošačima ili korisnicima usluga. Jedan od trendova biće i proces ko-kreacije ili zajedničkog stvaranja priče o brendu u kojem će podjednako učestvovati i brend i potrošač“, rekla je Jasna Dugalić, Account Director u agenciji Direct Media.

Biljana Bobić Subin, menadžer za korporativne poslove u kompaniji HEINEKEN Srbija, rekla je da je od ključne važnosti dosledno se držati principa ‘walk the talk’, što znači da naša dela budu u skladu sa onim za šta se zalažemo i o čemu komuniciramo’, i dodala da „transparentna i pravovremena komunikacija, kako eksterna, tako i interna, obezbeđuje dobru reputaciju kompanije, a usmerenost društvenih mreža na pojedinca, ‘olakšava’ komunikaciju kompaniji kao što je Heineken koja na prvom mestu osluškuje potrebe svojih potrošača i ide u korak sa njima“.

Jovana Milićević, Corporate Communications Expert u kompaniji Vip Mobile, navela je da ono što se godinama pominjalo kao izazov – integrisani pristup komunikaciji, sada je stvarnost i samo je pitanje koliko ga dosledno primenjujemo. „Međutim, iako smo iz teorije i iz prakse shvatili da je integrisani pristup jedini delotvoran, to ne znači da smo savladili sve njegove izazove. Jedan od izazova je i da razumemo da kampanje koje su nama važne, koje su ključne u našim godišnjim komunikacionim strategijama, neće nužno imati i najveći odjek, naročito na novim komunikacionim kanalima, kao što su društvene mreže. Ljudi i iskustva moraju da budu fokus naše komunikacije i naš glavni izazov je kako da postanemo njihov deo“, dodala je Milićević.

Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja Kafa u Atlantic Grupi, navela je da su najveći izazovi ograničeni prostor za rast i relativna zasićenost tržišta, u kojima prostor morate da nađete na osnovu komparativnih prednosti u odnosu na konkurenciju i uzmete deo njihovog tržišnog kolača. „U takvim uslovima, jedini istinski zdrav i održiv način razvoja jeste konstantno nuđenje novih rešenja, kroz ideje i invencije, koje omogućavaju zadovoljenje sve zahtevnijih potreba kupaca u pogledu sofisticiranosti, dizajna i upotrebljivosti proizvoda. Konkurentnost je sveobuhvatno i zaokruženo znanje i umeće, podržano, iskustvom, strategijom i proaktivnošcu, kako bismo uvek bili korak ispred, što naši rezultati pokazuju“, navela je naša sagovornica.

Nevena Martinović, menadžer za odnose s javnošću u kompaniji Confluence Property Managment smatra da je neophodno što pre shvatiti da se promene dešavaju munjevitom brzinom i da su tehnološke inovacije otišle dalje od onoga što običan čovek može da procesuira. „Za brendove to predstavlja poseban izazov jer pred sobom imaju različite ciljne grupe kojima se obraćaju, a koje jednako ne percipiraju, razumeju i koriste sve te promene. U tom smislu izazov će biti kreiranje komunikacije koja u isto vreme prati sve te promene i koja jednako jasno komunicira sa svim važnim grupama.“

Povodom ovogodišnjeg foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2017, Marija Vićić, Communications Director u I&F McCann Grupi, rekla je: „I&F McCann Grupa, od svog osnivanja već 20 godina, podržava događaje na kojima se razmenjuju mišljenja i stavovi između samih agencija, kao i agencija i klijenata, a sve sa ciljem da unapredimo razumevanja naše struke i razvoj industrije. IZAZOV je odlična prilika za tako nešto, njegovo održavanje podiže svest u javnosti o značaju i sveukupnom doprinosu naše industrije i za kratko vreme postao je neizostavna stavka u agendi svih nas koji radimo u kreativnoj industriji.“

Više informacija o forumu i programu pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!