Zaista savršen projekat!

Agencija Prime Communications osmislila je i realizovala kampanju za pomoć kupovini insulinskih pumpi za decu obolelu od dijabetesa. Kako piše na blogu agencije, jedini zahtev koji je klijent postavio je da kampanja bude emotivna i uspešna.
„Prvo sam pomislio da će zadatak biti prilično teško realizovati, rok je bio veoma kratak, tematika meni prilično nepoznata… Nakon dva-tri dana analiza i upoznavanja sa problemima dece obolele od dijabetesa, moj apetit za dobrom kampanjom je postajao sve jači i emotivniji. Storyboard je prihvaćen iz prve, bez bilo kakvih izmena, osim par više manje tehničkih detalja. Iskreno, tek tada sam pomislio kako sam sam sebe uvalio u gomilu problema. Naime, storyboard je podrazumevao da sva snimanja radimo sa klincima koji su oboleli od dijabetesa, a znate kako je raditi sa klincima u dobi od pet-šest godina, bez ikakvog castinga i neke velike pripreme glumaca“, piše Nenad Došen iz agencije Prime Communications.

„I onda prvog dana snimanja, moj totalni šok: Ana, Maja, mali Marko, veliki Marko i Uroš, mojih pet “glumaca” na setu… Ovo “glumaca” namerno sa znacima navoda, jer ovi klinci ništa ne glume, to su oni, to je njihov svakodnevni život, njihova svakodnevna igra, to su oni u svom punom sjaju i sa svim problemima koje im je dijabetes nametnuo, 24 sata dnevno, svaki dan u godini, do kraja života… Ovi klinci ni jednog trenutka, u dva dana snimanja, nisu rekli da im je malo dosadilo čekati da se namesti rasveta, pa pogodimo ugao kamere, da po 15 puta trče po lišću umesto da se igraju na predivnom jesenjem suncu, a imali su puno pravo na tako nešto, jer njihove potrebe se umnogome razlikuju od potreba ”pravih” glumaca. Snimanja smo prekidali jedino u trenutcima surove realnosti: merenja količine šećera u krvi i primanja insulina“.
Ovo je jedna od onih retkih kampanja u kojoj osećete pravu, istinsku emociju. Verujemo da delite mišljenje sa nama da je ovo zaista savršen projekat!


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari