Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS rekao je…
Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Od blata do zlata i tako u krug… Ova industrija se vozi na istom ringišpilu od svog nastanka, suludo je očekivati da će ikada biti drugačije. Mogućnosti i kanali se menjaju/evoluiraju, pa tako i mi koji tu radimo svakodnevno učimo i menjamo sebe. U tom konstantnom procesu učenja i rada nekada ubodemo zlato i zaista sijamo, a nekada bi bolje bilo da nismo ni silazili sa dobro poznatih vožnji. Ocena – prolazna svakako, sa svetlim mogućnostima za unapređenje na nivou celog tržišta.
Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Neko mora i nas da reklamira, zar ne? Šalu na stranu, verujem da je Marketing mreža upoznala znatan broj ljudi i firmi sa našom industrijom. Svakako sam lično, a verujem i u ime kolega, zahvalan na svakom vidu promocije koju je marketing dobio, kao i svi koji rade unutar tog sistema.
Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Korisitićemo je u zdravstvenom, nažalost. U poslovnom kontekstu odavno žongliramo time. Izazovno je vreme trenutno za život, kao i za posao, te moramo biti pažljivi u svakom aspektu svog postojanja, ne bi li nam svima sutra bilo bolje.
Od 2022. očekujem…
Novi krug dobro poznatih procesa i dešavanja, ništa radikalno drugačije svakako. Priželjkujem da vidimo kraj dešavanjima koja nas okružuju, sa novom snagom koju bi kanalisali u lepše teme i pripremili se za daleko veća i daleko lepša očekivanja od 2023.