today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zagreb dobija Piknik!

REGION – Piknik je novi program pokrenut s ciljem modernizacije komunikacija, medija i marketinga u Hrvatskoj. Piknik je edukacija, inspiracija i zabava na jednom mestu, saopštili su organizatori. Prvi će se održati u ponedeljak, 21. marta u kafani Johann Franck u Zagrebu.

Na dan kada kalendarski počinje proleće Zagreb dobija novo mesto susreta komunikacijske industrije, marketinga, medija i businessa. Piknik, u svom prvom izdanju, dovodi goste iz Silicijske doline koji će ispričati zašto je Silicijska dolina nastala u Kaliforniji i šta treba napraviti da se uskoči u taj brzi voz.

Svoja iskustva podeliće Russell Siegelman, koji više od 20 godina radi u Silicijskoj dolini kao investitor i direktor kompanija, kao i profesor na jednom od najprestižnijih američkih fakulteta, Stanfordu. Siegelman je 11 godina bio parter u u Kleiner Perkins Caufield & Byers, jednom od najpoznatijih fondova u Kaliforniji, a radio je i u Microsoftu na lansiranju niza proizvoda. Investitor je u više od 40 tehnoloških start up kompanija. Na Piknik uz Siegelmana stižu i polaznici postdiplomskog MBA programa na najprestižnijim američkim poslovnim školama, Stanforda i Yalea.

Iza projekta Piknik stoje agencije 404 i Pepermint, organizatori Weekend Media Festivala. „Želimo istraživati trendove i prilike, učiti od najboljih, slušati inspirativna predavanja, upoznavati ključne ljude, razmenjivati mišljenja, govoriti o problemima, zabavljati se, družiti, zajedno optimistično gledati napred – i sve to na jednom mestu. Piknik će okupljati marketingaše, PR-ovce, medijske profesionalce, čelne ljude kompanija, ali i sve koji vole komunikacije i industriju oko komunikacija“, rekao je direktor agencije 404, Nikola Vrdoljak.

Piknik je zamišljen u dva dela: prvi deo se sastoji od predavanja i rasprava o aktualnim temama, a drugi deo je zabava i druženje. Piknik će se u Zagrebu održavati svaka dva meseca, a novosti možete pratiti na Piknik Facebook eventu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!