REGION – Piknik je novi program pokrenut s ciljem modernizacije komunikacija, medija i marketinga u Hrvatskoj. Piknik je edukacija, inspiracija i zabava na jednom mestu, saopštili su organizatori. Prvi će se održati u ponedeljak, 21. marta u kafani Johann Franck u Zagrebu.
Na dan kada kalendarski počinje proleće Zagreb dobija novo mesto susreta komunikacijske industrije, marketinga, medija i businessa. Piknik, u svom prvom izdanju, dovodi goste iz Silicijske doline koji će ispričati zašto je Silicijska dolina nastala u Kaliforniji i šta treba napraviti da se uskoči u taj brzi voz.
Svoja iskustva podeliće Russell Siegelman, koji više od 20 godina radi u Silicijskoj dolini kao investitor i direktor kompanija, kao i profesor na jednom od najprestižnijih američkih fakulteta, Stanfordu. Siegelman je 11 godina bio parter u u Kleiner Perkins Caufield & Byers, jednom od najpoznatijih fondova u Kaliforniji, a radio je i u Microsoftu na lansiranju niza proizvoda. Investitor je u više od 40 tehnoloških start up kompanija. Na Piknik uz Siegelmana stižu i polaznici postdiplomskog MBA programa na najprestižnijim američkim poslovnim školama, Stanforda i Yalea.
Iza projekta Piknik stoje agencije 404 i Pepermint, organizatori Weekend Media Festivala. „Želimo istraživati trendove i prilike, učiti od najboljih, slušati inspirativna predavanja, upoznavati ključne ljude, razmenjivati mišljenja, govoriti o problemima, zabavljati se, družiti, zajedno optimistično gledati napred – i sve to na jednom mestu. Piknik će okupljati marketingaše, PR-ovce, medijske profesionalce, čelne ljude kompanija, ali i sve koji vole komunikacije i industriju oko komunikacija“, rekao je direktor agencije 404, Nikola Vrdoljak.
Piknik je zamišljen u dva dela: prvi deo se sastoji od predavanja i rasprava o aktualnim temama, a drugi deo je zabava i druženje. Piknik će se u Zagrebu održavati svaka dva meseca, a novosti možete pratiti na Piknik Facebook eventu.