today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zadrži distancu!

Globalna epidemija virusa Covid 19 stavila je fizičku distancu od 2 metra u fokus naših života i svakodnevnih navika. Jedna izreka kaže da ko pogodi u centar – promaši sve ostalo, pa se tako čini da je jedina tema u očuvanju zdravlja postala tema virusa Korona. Istovremeno, druge opasnosti nisu nestale pojavom korone i neophodno je da se toga prisetimo.

Zato je organizacija Omladina JAZAS-a, u saradnji sa beogradskom digitalnom agencijom Degordian, započela kampanju o 0,00002 m fizičke distance koja nas čini bezbednim, jasno aludirajući na važnost korišćenja prezervativa kao prevencije HIV-a i drugih polno prenosivih bolesti.

„Fizička distanca je faktički jedina prevencija širenja virusa, bilo da je u pitanju Covid 19, HIV ili neki treći virus. Jedino pitanje je kolika distanca je neophodna, što je i bila inspiracija za ovu kampanju. Jednostavno smo stavili zarez ispred nule i stavili svetsku temu broj 1 u malo drugačiji kontekst,“ rekao je Predrag Vojinović, Creative Strategist u agenciji Degordian.

Omladina JAZAS-a već više od 25 godina širi svest o prevenciji HIV-a, a u ovim izazovnim vremenima posebno je važno skrenuti pažnju i na ovu opasnost.

„Iz godine u godinu Omladina JAZAS-a prepoznatljiva je po kreativnim i efektnim kampanjama koje uspešno skreću pažnju na važnost prevencije polno prenosivih bolesti, pre svega HIV-a. Ove godine, čini se da je jedina tema u prevenciji bolesti postala korona, što može da bude jako opasno, jer opasnost od drugih prenosivih bolesti nije nestala. Zbog toga smo, zajedno sa kreativnim timom Degordiana, uspeli da stavimo temu prevencije polno prenosivih bolesti u kontekst fizičke distance, najaktuelnije teme na svetu“, rekao je Karlo Boras, član Izvršnog odbora Omladine JAZAS-a.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!